رئیس شورای اسلامی بشاگرد با اشاره به انتظار بیست ساله مردم این شهرستان برای استقرار دادگستری اظهار داشت : امروز برای همگان اثبات شد که آیت الله رئیسی مرد عمل است و آنچه بگوید و وعده ای که بدهد به طور حتم محقق خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 21 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ عباس دانشمند رئیس شورای اسلامی شهرستان بشاگرد در این مراسم با اشاره به انتظار بیست ساله مردم این شهرستان برای استقرار دادگستری اظهار داشت : امروز برای همگان اثبات شده که آیت الله رئیسی مرد عمل است و آنچه بگوید و وعده ای که بدهد به طور حتم محقق خواهد شد بنابر این از این سید جلیل القدر که طعم شیرین عدالت را به مردم بشاگرد چشاند قدردانی می کنیم .

آیت الله رئیسی مرد عمل است_رئیس شورای اسلامی بشاگرد

این مقام مسئول در خصوص روزهای پیش از افتتاح و راه اندازی دادگستری بشاگرد اظهار داشت: مردم بشاگرد همواره با ما تماس می گرفتند و برای استقرار دستگاه قضایی در این شهرستان مطالباتی را مطرح می کردند.

وی یادآور شد : پس از بیست سال از تبدیل شدن بشاگرد به حوزه قضایی با تدبیر آیت الله رئیسی این مشکل حل شد و زمینه تسهیل امور قضایی مردم و دسترسی آنها به عدالت آسان فراهم گشت.

دانشمند یادآور شد : دوری از محاکم قضایی سبب شده بود مردم بشاگرد مجبور باشند از طریق جاده های متروکه، بی راهه و صعب العبور خود را به نزدیک ترین شهرستان در فاصله 170 کیلومتری برسانند تا حقوق خود را استیفا کنند.

وی تصریح کرد : گاهی برای دریافت یک مجوز دفن ساده ، مردم بشاگرد ناچار بودند این مسیرهای مواصلاتی خطرناک را طی کنند که در برخی مواقع خود این مسافرت ها منجر به بروز سوانح رانندگی و جان باختن این افراد می شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بشاگرد یادآورشد : به نمایندگی از مردم شهیدپرور بشاگرد از اقدام انقلابی رئیس قوه قضائیه و پیگیری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تشکر می کنم .

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی دوبار شخصا به شهرستان بشاگرد سفر نموده اند و هر دوی این سفرها برای مردم بشاگرد بسیار پر خیر و برکت بوده است و دستاورد کنونی نیز در نوع خود بی نظیر است.

امام جمعه بشاگرد :
با اقدام آیت الله رئیسی مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاه شد

امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد اظهار داشت : با ا اقدام جهادی آیت الله رئیسی در استقرار دادگستری در بشاگرد ،مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاه شد و با استقرار دادگستری در بشاگرد ، رفت آمد از طریق مسیری سخت و صعب العبور به شهرستان جاسک و شهرستان ها ی همجوار دیگر دغدغه مردم نجیب و شهیدپرور این سامان نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد نیز در این مراسم با قدردانی ویژه از آیت الله رئیسی اظهار داشت: مردم بشاگرد از دیرباز در انتظار این حرکت انقلابی بودند تا با استقرار دادگستری در این شهرستان حجم زیادی از مشکلات آنها حل شود که با دستور تاریخی آیت الله رئیسی این مهم در سریعترین زمان ممکن میسر شد.

وی اظهار داشت : با این اقدام جهادی آیت الله رئیسی ،مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاه شد و با استقرار دادگستری در بشاگرد ، رفت آمد از طریق مسیری سخت و صعب العبور به شهرستان جاسک و شهرستان ها ی همجوار دیگر دغدغه مردم نجیب و شهیدپرور این سامان نخواهد بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد : به نمایندگی از مردم شهرستان بشاگرد از ریاست قوه قضائیه و دستگاه قضایی استان هرمزگان تشکر می کنیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار