تحقق وعده آیت الله رئیسی به مردم بشاگرد؛
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در پی دستور ریاست قوه قضائیه ، دادگستری بشاگرد در سریعترین زمان ممکن و طی هجده روز، افتتاح و راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۹۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ 21 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت : در پی دستور مؤکد ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر تسریع در روند استقرار دادگستری در شهرستان بشاگرد و تکمیل و تجهیز آن،دادگستری این شهرستان در سریعترین زمان ممکن و طی هجده روز ، افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح ساختمان دادگستری بشاگرد با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

وی در ادامه تصریح کرد: با تکمیل مراحل راه اندازی و تجهیز ساختمان دادگستری بشاگرد ، رئیس این حوزه قضایی نیز در این شهرستان مستقر و همراه با سایر همکاران خود به خدمت رسانی به مردم شریف و شهیدپرور بشاگرد مشغول شده است.

صالحی خاطرنشان کرد : پیش از این مردم بشاگرد باید برای دسترسی به نزدیکترین مراجع قضایی فاصله 137 کیلومتری تا جاسک و 272 کیلومتری تا بندرعباس را ساعت ها طی می کردند که این مشکل با تدبیر رئیس دستگاه قضا در راه اندازی دادگستری این شهرستان برای همیشه مرتفع شد و مردم بشاگرد از نعمت عدالت آسان برخوردار شدند .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد : اجرای تمامی دستورات و مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه از همان لحظات اولیه پایان سفر، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و باتشکیل جلسات مستمر، کمیته‌های پیگیری ایجاد و با عنایت خداوند متعال همه دستورات به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن، اجرائی خواهد شد.

گفتنی است ، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر اخیر به استان هرمزگان با اعلام اینکه عدم استقرار دادگستری در شهرستان بشاگرد موجب بروز مشکلاتی برای مردم این شهرستان شده است بر لزوم تسریع در حل این مشکل با هدف تسهیل دسترسی مردم بشاگرد به مراجع قضایی تأکید کرد که این وعده رئیس قوه قضائیه صبح امروز و با افتتاح ساختمان دادگستری این شهرستان محقق شد و از این پس مردم شریف بشاگرد می توانند بدون نیاز به رفت و آمد به شهرستان های همجوار از تمامی تسهیلات و خدمات قضایی برخوردار شوند.

افتتاح ساختمان دادگستری بشاگرد با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار