جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل و عامل شهادت فرمانده ایست و بازرسی چغازردی میناب طی یک عملیات پیچیده پلیسی در یزد خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ 21 October 2019

به گزارش روز دوشنبه پلیس هرمزگان سرهنگ "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح جزئیات این خبر گفت: با هوشیاری ماموران پس از شهادت شهید حجت الله دشتباتی، قاتل شهید شناسایی و با توجه به تغییر پی در پی محل اختفای متهم ،با انجام کار گسترده اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه های پلیسی و انجام اقدامات فنی و پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم در شهر یزد شناسایی شد.

وی افزود: در پی درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مواد مخدر در ۱۹ تیرماه امسال که منجر به شهادت فرمانده ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب شد، موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان این شهید والامقام به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: گروهی از مأموران با هماهنگی مقام قضایی و گرفتن نیابت جهت دستگیری به محل مورد نظر اعزام شدند و با همکاری پلیس آگاهی استان یزد و انجام مراقبت‌های لازم سرانجام دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش در یزد دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهم پس از سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان ادامه دارد./ خبر هرمزگان
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار