جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی اعلام اپراتور‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فردی ناشناس به صورت مکرر با تماس تلفنی با این مرکز ایجاد مزاحمت می‌کند، موضوع از سوی مسوولان استان در مراجع قضایی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.
کد خبر: ۷۹۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 21 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»، جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی اعلام اپراتور‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فردی ناشناس به صورت مکرر با تماس تلفنی با این مرکز  ایجاد مزاحمت می‌کند، موضوع از سوی مسوولان استان در مراجع قضایی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.

سرهنگ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود:  این متهم با استفاده از ۶ شماره تلفن مختلف حدود ۲ هزار مرتبه با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در ماموریت‌های محوله پلیس ۱۱۰ شده است.

وی گفت: این متهم با نام «م.ب» توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی شد. او قبلا سابقه‌ی اذیت و آزار افراد مختلف را داشته و متواری بود که پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این متهم پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس معرفی شده است./ باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار