رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:
علی صالحی بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و سپاه پاسداران به منظور ارتقای امنیت و مقابله با قاچاق تأکید کرد.
کد خبر: ۷۸۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 19 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ سردار عباس غلامشاهی ؛ فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با علی صالحی دیدار و گفتگو کرد.

 

با هم‌افزایی دستگاه قضایی و سپاه، گریزگاه‌های قاچاق مسدود خواهند شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم مقابله بی امان با پدیده قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز با به کارگیری قضات مجرب در دستگاه قضایی استان هرمزگان تشکیل و در همین راستا پرونده‌های ارجاع شده در خصوص این جرایم در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی و اجرای حکم قرار می‌گیرند.

صالحی همچنین اظهار داشت: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های متولی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز به صورت منسجم و هماهنگ عمل کنند.

وی بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور مقابله بی امان با قاچاق تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: با اتخاذ تمهیدات مناسب و تشریک مساعی میان دستگاه قضایی و پاسداران انقلاب اسلامی ، گریزگاه‌های قاچاقچیان مسدود خواهد شد.

در ادامه این دیدار، سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گزارشی از عملکرد نیروی دریایی سپاه در مقابله با قاچاق و صید ترال توسط شناورهای غیرمجاز ارائه کرد.

وی همچنین تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش می‌کند‌، مظهر اقتدار ملت ایران در دریا باشد و با ارتقاء توان بازدارندگی بر دستگاه محاسباتی دشمن به‌ویژه آمریکا اثر بگذارد و معاندین را از هرگونه اقدام شرارت‌آمیز پشیمان سازد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار