در دومین روز از آغاز پویش «بخشایش حسینی» رقم خورد؛ 
همزمان با دومین روز از کلید خوردن طرح پویش بخشایش حسینی توسط دادگستری استان هرمزگان، شوق رفتن به کربلا در اربعین حسینی منجر به آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد از حبس شد.
کد خبر: ۷۸۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 17 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ پس از اعلام آغاز پویش « بخشایش حسینی » در قالب طرح جمع آوری کمک‌های نقدی جهت آزادی زندانیان غیرعمد ویژه ایام اربعین حسینی توسط دادگستری استان هرمزگان، صبح امروز فرد خیر و نیک اندیشی با مراجعه به ستاد دیه هرمزگان به این پویش پیوست.

آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در هرمزگان

پویش « بخشایش حسینی » با مشارکت ستاد ملی صبر و ستاد دیه در ایام اربعین حسینی در استان هرمزگان در حال برگزاری است و راهپیمایان اربعین و هر ایرانی محب امام حسین(ع) می تواند به نیت مشارکت در ثواب راهپیمایی عظیم اربعین با پرداخت حداقل ۵ هزارتومان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سهیم شده و پویش بخشایش حسینی را در محرم ۱۳۹۸ رونق‌بخشند.

« احمد مرادی نژاد»، مدیر نمایندگی ستاد دیه در هرمزگان در این باره گفت: با پیوستن این نیکوکار به پوش بخشایش حسینی، زمینه آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۵۳ میلیون ریال فراهم شد.

وی افزود: مشارکت کنندگان نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی به نام ستاد دیه استان هرمزگان و یا از طریق تلفن همراه با شمارگیری کد دستوری# ۰۷۶، ۷۷۷۷ * ۷۸۰ *پرداخت کنند.

این خیر نیک اندیش که در این پویش مشارکت کرده است، می گوید: برای نخستین بار  قصد و نیت رفتن به کربلای معلی و زیارت بارگاه مطهر امام حسین(ع) و شوق دیدار را در اندیشه خود داشتم و مقدمات سفر را نیز فراهم کرده بودم.

وی خاطرنشان نشان کرد: دیدار با خاندان اهل بیت را لحظه شماری می کردم که در شبکه های مجازی در جریان اطلاع رسانی دادگستری هرمزگان از این پویش مردمی قرار گرفتم و با مشورت با خانواده تصمیم گرفتم به جای رفتن به کربلا و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، با نیت زیارت سید الشهدا(ع) برای آزادی یک نفر زندانی نیازمند دست به کار شوم.

وی ابراز امیدواری کرد که این زندانی در شب اربعین حسینی به آغوش گرم خانواده اش باز گردد و این اقدام نیز مورد قبول اهل بیت(ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان قرار گیرد.
 
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار