وزیر کشور:
با بیان اینکه با تلاش دستگاههای اجرایی به ویژه استانداران استان های مرزی روند تردد زائران اربعین حسینی بسیار مطلوب پیش میرود گفت:از زائرانی که سفر معنوی خود را مدیریت کردند و به توصیه های ستاد اربعین گوش دادند تشکر می کنم.
کد خبر: ۷۸۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ 17 October 2019

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور به همراه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی (ره) به منظور بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه وارد آبادان شدند.

به گزارش"تابناک"؛رحمانی فضلی با حضور در مرز بین المللی شلمچه اظهار داشت: در سه روز اخیر آمار ورودی زائران به کشور بیشتر از خروجی ها شده و از امروز نیز شاهد موج دیگری از بازگشت زائران اربعین خواهیم بود.

وزیر کشور گفت: شب گذشته ۲۸۰ هزار زائر اربعین از مرزهای چهارگانه به کشور بازگشتند و ۶۰ هزار زائر نیز برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین از مرزها خارج شدند.

وی همچنین با بیان اینکه با تلاش دستگاههای اجرایی به ویژه استانداران استان های مرزی روند تردد زائران اربعین حسینی بسیار مطلوب پیش میرود گفت:از زائرانی که سفر معنوی خود را مدیریت کردند و به توصیه های ستاد اربعین گوش دادند تشکر می کنم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: امید است در چند روز آینده نیز با مدیریت، پشتیبانی و امکاناتی که فراهم شده سفر زائران اربعین به ویژه در ورودی های مرزی با رعایت نظم و انضباط ادامه یابد.

وی همچنین با قدردانی از رسانه ها در پوش خبری راهپیمایی بزرگ اربعین افزود: از زمان آغاز حرکت زائران تاکنون رسانه ها تلاش بسیار خوبی در زمینه تنظیم روابط ستاد و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) داشتند و این هماهنگی و همدلی می تواند الگوی خوبی برای تمام نیروها و عوامل اجرائی اربعین باشد.

رحمانی فضلی اظهار داشت: استاندارانی که کار خدمات رسانی به زائران اربعینی را انجام میدهند و نیز دستگاه‌های اجرایی همچنان باید تمام قد و با تمام امکانات در زمینه خدمت رسانی به زائران تلاش کنند.

وی اظهار داشت: از روزی که از سوی ستاد اربعین به زائران توصیه کردیم سفر خود را مدیریت کنند، این مدیریت به خوبی صورت گرفته و تردد در دو سوی مرز عراق و ایران به خوبی در حال انجام است.

وزیر کشور که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی وی را همراهی می کرد صبح پنجشنبه با حضور در نقطه صفر مرزی در شلمچه روند تردد زائران اربعین از شلمچه به شهرهای نجف و کربلا و بازگشت زائران را بررسی کرد و در جریان روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این گذرگاه مرزی قرار گرفت.

رحمانی فضلی همچنین از چند موکب مستقر در مرز شلمچه دیدن کرد و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار