معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند، گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد.
کد خبر: ۷۸۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 17 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار حسین ساجدی نیا با بیان اینکه در طول ۴۸ ساعت گذشته موج بازگشت زائران حسینی به اوج خودش رسیده است، گفت: حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند ، تاکنون یک و نیم میلیون نفر از زائران به کشور برگشته اند.

وی در خصوص جابه جایی زوار از مرزها به مقصد استان های خود گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و زائران در حال سوار شدن هستند تا به استان های خود برگردند.

معاون عملیات ناجا افزود: همچنین حجم زیادی از خودروهای سواری از پارکینگ های داخل شهر مهران و پارکینگ اربعین در حال خارج شدن هستند و در طول محور مهران- ایلام قرار می گیرند. ترافیک در این محور در برگشت نیمه سنگین و روان و بدون مشکل است.

وی بیان کرد: همین موضوع برای مرزهای شلمچه و چذابه نیز صادق است و مرز خسروی نیز تاکنون موردی نداشته است و خودروها به آسانی تردد می کنند.

سردار ساجدی نیا متذکر شد: زائران بعد از ورود به داخل کشور حتما استراحت کنند و بعد سفر کنند. متاسفانه باز هم شاهد تصادف بودیم و خواب آلودگی باعث تصادف و مجروح شدن هموطنان شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار