عادل شفیعی در گفتگو با تابناک:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: تا کنون ۳۶ هزار ۵۰۰ نفر زائر در طول این ایام در اردوگاههای اسکان اضطراری و همچنین در مکانها و فضاهای ورزشی و آموزشی توسط جمعیت هلال احمراستان اسکان داده شده است.
کد خبر: ۷۸۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 16 October 2019

عادل شفیعی  در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: در حال حاضر ۶ تیم عملیاتی در قرارگاه مرزی خسروی مستقر شده که شامل یک تیم واکنش سریع خانوم ها و ۵ تیم واکنش سریع آقایان است .

 


وی خاطر نشان کرد: تاکنون در بحث خدمات امداد و نجات به ۳۵۵۰ نفر خدمات امدادی ارایه دادیم که این خدمات شامل خدمات امداد و نجات در تصادفات جاده ای و یا رهاسازی مصدومین ، بخشی هم مراجعه حضوری افراد ، زوار و مسافرین بوده که به پایگاههای هلال احمر مراجعه و خدمات امدادی و بعضی از دارو ‌ها مجاز را دریافت کرده اند.  

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  تصریح کرد:بالغ بر ۱۰هزار ۸۰۰نفر از خدمات تست قند خون و فشار خون که توسط واحد جوانان جمعیت هلال احمر استان در پایگاههای که در نقطه مرزی و اماکن شلوغ اماکن حضور تجمع زائرین بوده  استفاده و این این خدمات تا پایان اربعین ادامه دارد .

شفیعی افزود:بالگرد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی مستقر و در حال ارایه خدمات به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام است ودر پایگاههای امداد و نجات تجهیزات بازسازی و ست های هیدرولیک سبک و سنگین در صورت لزوم آماده خدمت رسانی هستند.

به گفته این مسئول،جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ۲ فروند بالگرد دارد که یک فروند در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه  و یک فروند در مرز خسروی مستقر است .

وی در پایان ابراز داشت: به لطف خداوند متعال استان کرمانشاه از آمادگی خوبی برخوردار است زیرساختهای ما در مرز خسروی کامل است و برای اعزام زائرین هیچ گونه مشکلی وجود نداردو تمامی دستگاههای اجرایی  ومسئولین  مرتبط با موضوع اربعین هم بخوبی پای کار هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار