عضو شورای شهر بندرعباس گفت: به دلیل احترام به افکار عمومی تصمیم به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی گرفتیم تا به ابهامات مردم و خبرنگاران پاسخ داده شود.
کد خبر: ۷۸۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 15 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ اسلام باوقار عضو شورای شهر بندرعباس طی نشست خبری اعلام کرد: برای بنده سؤال است که این کمیسیون‌های شورای شهر چه چیزی وجود دارد که بخاطر آن مصاحبه کنیم و باعث پریشانی مردم شویم و به همکار خودمان اتهام بزنیم!

بنده هم در سال قبل برای کمیسیون‌ها رأی نیاوردم اما مصاحبه و جنجال نکردم و در این دوره نیز آقای جهانبخش به خانم جراره پیشنهاد داد که کمیسیون‌های شورا سه به سه بسته شوند و اینگونه نباشد که یک گروه در حاشیه و در گروهی دیگر در قدرت باشد اما از طرف گروه دیگر اعلام شد که ما اجازه نمی‌دهیم که باوقار و جهانبخش دارای کمیسیون باشند و بنده نیز اعتقاد داشتم که بدون کمیسیون هم می‌شود به مردم خدمت کرد.

درد و دل یک همکار و حالات روحی او را رسانه‌ای کنیم، در شان شورا نیست_اسلام باوقار

امسال هم همین رویه تقسیم کمیسیون‌ها را داشتیم اما طرف مقابل برخی کمیسیون‌های خاص را طلب کرد و برخی کمیسیون‌ها را خط قرمز خود می‌دانستند اما ما زیر بار نرفتیم.
مگر خانم آرامش در دوره خود آقای دانش به عنوان رئیس کمیسیون عمران انتخاب نشد؟ اگر ریاست خانم آرامش در کمیسیون عمران اشتباه است چرا در گذشته این اتفاق افتاده است؟
قطعاً اگر همکاری با همکاری دیگر درد و دل کرد خلاف عرف است که آن شخص برود و این مسائل را در جامعه بگوید.

درد و دل یک همکار و حالات روحی او را رسانه‌ای کنیم، در شان شورا نیست_اسلام باوقار

آقای دانش به بنده پیشنهاد دادند که برای سال جدید شورا، نقشه‌ای را با یکدیگر طراحی کنیم. جلسه دوم در همان مکان ورزشی (توسکا) برگزار شد و ایشان پیشنهاد داشتند که میان بنده و آقای دانش یکی به عنوان رئیس انتخاب شوند، حتی برخی دیگر از گروه آنها نیز درخواست برگزاری جلسه داشتند که بنده قبول نکردم و به قول خود به دیگر اعضا وفادار ماندم.
این افراد با ریاست عسکری‌زاده مخالف بودند چراکه ریاست عسکری‌زاده را مغایر بر نفوذ و قدرت خود می‌دانستند. پیشنهاد داشتند که بنده به عنوان رئیس شورا، خانم آرامش نائب رئیس و آقای دانش به عنوان منشی اول انتخاب شود اما من نپذیرفتم و همه چیز را به آرای همکارانم سپردم.
اعضای شورا اگر با یکدیگر مشکلاتی دارند باید مشکلات را در خانه خود حل کنند نه اینکه مسائل را به خیابان بکشند.
بنده تاکنون از آقای شهردار و یا هر کس دیگری هیچگونه مشورتی و یا توصیه‌ای و یا درخواستی دریافت نکرده‌ام خود ایشان نیز اقدام به انجام چنین عملی نکرده‌اند.

درد و دل یک همکار و حالات روحی او را رسانه‌ای کنیم، در شان شورا نیست_اسلام باوقار

در دوره اول رئیس شورای بنده پیشنهاد آمد که برای جلسات شورا پخش زنده برگزار شود. این پیشنهاد به رأی گذاشته شد ولی رای نیاورد در صورتی که تنها موافق این موضوع، بنده و شخصی بود که پیشنهاد داده بود.
من به خبرنگارن استان هرمزگان احترام زیادی قائل هستیم اما قرار نیست که خبرنگار دوربین خود را روشن کند  و بدون اجازه اقدام به فیلم گرفتن کند؛ چرا که در شورا همکاران بانویی مشغول به فعالیت هستند و دوست ندارند فیلمی و حاشیه‌ای از آن‌ها پخش شود. پس از تذکرات مکرر به این شخص، توجهی صورت نگرفت و بنابر درخواست همکاران بانو، کت خود را بر روی دوربین قرار دادم.
در ۷ سال گذشته که در شورای شهر بندرعباس هستم تاکنون با هیچ خبرنگاری مساله‌ای نداشتم.

درد و دل یک همکار و حالات روحی او را رسانه‌ای کنیم، در شان شورا نیست_اسلام باوقار

قبل از پخش شدن مصاحبه ده دقیقه‌ای، بنده با آقای آن خبرنگار تماس گرفتم و درخواست پخش نشدن برنامه را داشتم اما هیچگونه تهدیدی مطرح نشد و اگر سندی برای این موضوع وجود دارد ارائه شود.
آقای دانش روز بعد پس از مصاحبه ابراز داشتند که بنده عصبی بودم و مصاحبه کردم. آقای دانش گفت آن خبرنگار از طریق شخص دیگری گفته که اگر تمایل به عدم پخش مصاحبه دارید باید پول بپردازید که این مورد مخالفت من دوستان قرار گرفت.
حاضر هستم که در هر جمعی که مردم حضور دارند پاسخگو باشم و هیچ ترسی از هیچ گروه یا مافیایی ندارم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار