نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد:‌ کلاس درس برخی دانش‌آموزان بعضی روستاهای استان تهران در کانکس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 13 October 2019

کلاس‌های درس کانکسی در برخی روستای استان تهران

به گزارش تابناک تهران، فاطمه ذوالقدر روز شنبه در نشست هماهنگی ستاد اربعین با مسئولان شهرستان پردیس در شرق پایتخت افزود:  تعداد زیادی از مدارس روستایی استان نیز به بازسازی نیاز دارند.

وی اظهارداشت: در خانه بهداشت برخی روستاها ازجمله باغکمش پردیس نیز پزشک مستقر حضور ندارد.

به گفته ذوالقدر، روستای باغکمش شهرستان پردیس در حوزه آب شرب سالم، طرح هادی روستایی و امکانات ورزشی نیز مشکلات زیادی دارد.

وی با ابراز تاسف از وضعیت این روستا و سایر روستاهای شهرستان پردیس با مشکلات مشابه در کنار پایتخت خاطرنشان کرد: این مشکلات در روستاهای دور افتاده سیستان و بلوچستان و هرمزگان هم حل شده است و زیبنده نیست روستاهای نزدیک پایتخت چنین مشکلاتی داشته باشند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر، ری و پردیس در ادامه با بیان اینکه استان تهران از مزایای مالیات پرداختی نیز محروم است گفت:‌ این استان بیش از ۶۰ درصد مالیات کل کشور را می‌پردازد اما از مزایا و امکانات رفاهی زیادی محروم و مورد کم لطفی قرار گرفته است.

ذوالقدر گفت: سهم مربوط به درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده توسط ۲۰۰ نماینده مجلس ملی اعلام می‌شود اما به نمایندگان تهران اجازه نمی‌دهند از اعتبارات یاد شده به استان تهران سهمیه‌ای تخصیص دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار