رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مطرح کرد:
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در پی دستور ریاست قوه قضائیه ، تصمیمات جدی برای استقرار دادگستری در بشاگرد اتخاذ و رئیس این حوزه قضایی به زودی در این شهرستان مستقر خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ 12 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت : در پی دستور مؤکد ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر سرعت بخشی به روند استقرار دادگستری در شهرستان بشاگرد و تکمیل و تجهیز ساختمان دادگستری این شهرستان ، این موضوع به صورت ویژه در دستورکار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت.

اتخاذ تصمیمات جدی برای استقرار دادگستری در بشاگرد /  مصوبات سفر آیت الله رئیسی در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد

وی تصریح کرد : به همین منظور جلسات متعددی با استاندار محترم هرمزگان ، فرماندار شهرستان بشاگرد و دیگر دستگاه های متولی برگزار شده و ضمن اتخاذ تصمیمات جدی برای استقرار دادگستری در بشاگرد، به منظور تأمین اعتبارات لازم موافقت هایی اخذ شده است.

صالحی در ادامه تصریح کرد: با تکمیل روند احداث و تجهیز ساختمان دادگستری بشاگرد ، در کوتاهترین زمان ممکن ، رئیس این حوزه قضایی نیز در این شهرستان مستقر و به خدمت رسانی به مردم شریف و شهیدپرور بشاگرد مشغول خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد : اجرای تمامی دستورات و مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه از همان لحظات اولیه پایان سفر، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و باتشکیل جلسات مستمر، کمیته‌های پیگیری ایجاد شده است و با عنایت خداوند متعال همه دستورات به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن، اجرائی خواهد شد.

گفتنی است ، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر هفته گذشته خود به استان هرمزگان با اعلام اینکه عدم استقرار ساختمان دادگستری در شهرستان بشاگرد موجب بروز مشکلاتی برای مردم این شهرستان شده است بر لزوم تسریع در حل مشکل موجود به منظور دسترسی آسان مردم شریف شهرستان بشاگرد به عدالت و مراجع قضایی تأکید کرد.

اتخاذ تصمیمات جدی برای استقرار دادگستری در بشاگرد /  مصوبات سفر آیت الله رئیسی در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد
 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار