افتتاحیه
طرح مجتمع اقامتی و پذیرایی بین راهی ارم در شهرستان ساوه با حضور مدیر کل میراث‌فرهنگی استان مرکزی به بهره برداری رسید
کد خبر: ۷۸۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 12 October 2019
 
 
 

 علیرضا ایزدی، در این مراسم که با حضور معاون میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان شهرستان ساوه برگزار شد، ضمن تاکید بر وجود مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی گفت: این مهم سبب آرامش خاطر گردشگران و رفاه حال مسافران است که باید به آن بیشتر توجه شود.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه این پروژه با همکاری بخش خصوصی و از محل سرمایه گذاری حمید بخشی به بهره برداری رسیده است، افزود: برای ساخت این مجموعه سرمایه بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح با سرمایه ۳۲ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت، اضافه کرد: این مجتمع تاکنون زمینه  را برای اشتغالزایی ۱۸  نفر فراهم کرده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مجتمع تفریحی اقامتی بین راهی ار  شهرستان ساوه  کیلومتر  ۷۰  ساوه - همدان  قرار دارد و آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران است.

 

در ادامه این مراسم حمید بخشی سرمایه گذار این مجموعه نیز با بیان اینکه این پروژه در سه فاز پیش بینی شده است، گفت:  این پروژه با زمین به متراژ  ۹۸۰۰ متر و  ۸۸۰ متر بنا  در حال ساخت است.

 

وی افزود: فاز اول شامل رستوران، سرویس بهداشتی، سوپرمارکت، نمازخانه، خدمات خودرویی است و فاز دوم این مجموعه اماکن اقامتی و  فاز سوم نیز شامل پمپ بنزین و بازارچه محلی است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر فاز اول آن تکمیل و آماده افتتاح و بهره برداری شده و تاکنون از تسهیلات برای اجرای این طرح استفاده نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار