کد خبر: ۷۸۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 11 October 2019
تابناک / دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و رایکا بابل در پایان نیمه نخست به‌تساوی بدون گل دست یافتند.

 

تا دقیقه ۴۵؛ سپیدرود رشت ۰ – رایکا بابل ۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و رایکا بابل در هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت ۱۵:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

داور وسط: ناصر جنگی

کمک اول: ایوب غلامزاده

کمک دوم: حسین گلشنی

داور چهارم: مهدی جبرئیلی

ناظر داوری: صفدر احمدی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، مهیار نوری، محمدرضا الماسخاله، رضا عاشوری، مجتبی محبوب مجاز، هومی ربیع زاده، میثم فردوسی، پویا نزهتی، ساسان شیرمردی، محمد دادرسی.

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب تیم فوتبال رایکا بابل:

سعید ابراهیم پور، میلاد باقری، امیر سلطانی، صائب محبی، محسن آقایی، امین رضایی، مهرداد حیدری، محمدجواد محمدی، کریم احمدی، حسین رسولی، سعید حیدری.

سرمربی: حسین مسگر ساروی

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک در پاکدشت مقابل سرخ‌پوشان این شهر با شکست سنگین چهار بر صفر بدرقه شد، سرخ‌های شهر باران که در هفته‌های سوم تا ششم با کسب ۱۰ امتیاز، عملکردی درخشان از خود برجای گذاشته بودند و نوید کامبکی سریع به لیگ برتر را می‌دادند، ‌یک‌باره با شکست سنگین دور از خانه مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت، فوتبال بیمار گیلان را متحیر کردند.

شاگردان نظرمحمدی در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک با کسب ۱۱ امتیاز در مکان نهم جدول ایستاده و برای دومین هفته متوالی، بهترین رتبه را میان تیم‌های گیلانی دارا هستند، سپیدرود در هفته هشتم لیگ یک روز جمعه نوزدهم مهرماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف رایکا بابل می‌رود.

در سوی مقابل شاگردان مسگر ساروی در تیم فوتبال رایکا بابل با خرید امتیاز خونه به خونه در لیگ یک حاضر شدند، این تیم در هفت هفته نخست رقابت‌های لیگ یک موفق به کسب یک پیروزی و سه تساوی شده است و در سه دیدار طعم شکست را چشیده است.

رایکا بابل پیش از آغاز هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک با کسب شش امتیاز در مکان دوازدهم جدول ایستاده است و در صورت پیروزی احتمالی مقابل سپیدرود رشت می‌تواند تا به یک پله بالاتر صعود کند.

سپیدرود رشت بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲ می‌توانست گل نخست مسابقه را به ثمر برساند، گردش توپ توسط بازیکنان سرخ‌پوش در محوطه جریمه به محمد دادرسی رسید و شوت سرکش این بازیکن توسط گلر رایکا دفع شد.

سپیدرودی‌ها در دقیقه ۶ مسابقه موقعیتی ایده‌آل را از دست دادند، دادرسی مرد همه‌کاره سپیدرود در ۱۰ دقیقه نخست مسابقه با پاسی مورب، نزهتی را با ابراهیم‌پور در موقعیت تک‌به‌تک قرار داد و ضربه بی‌دقت مهاجم سپیدرود توسط گلر رایکا دفع شد.

سپیدرود در دقیقه ۱۵ می‌توانست از حریف بابلی پیش افتد، ارسال محبوب مجاز از روی یک ضربه شروع مجدد با چرخش سر محمد نزهتی در محوطه جریمه همراه شد ولی ضربه مهاجم سپیدرود بافاصله به بیرون رفت.

دیدار دو تیم پس از حملات دقایق ابتدایی سپیدرود به تعادل کشیده شد و هیچ‌یک از دو تیم یارای غلبه بر دیگری را نداشت، رایکایی‌ها در دقیقه ۴۲ در ضد حمله‌ای خطرناک تا آستانه گلزنی پیش رفتند، سانتر هافبک این تیم با چرخش سر مهرداد حیدری همراه شد ولی واکنش لایقی‌فر مانع گلزنی مهاجم رایکا شد.

نیمه نخست دیدار دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت و دو تیم برای استراحتی ۱۵ دقیقه‌ای راهی رختکن شدند.

در حاشیه:

* دیدار دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و رایکا بابل از شبکه‌های استانی باران و طبرستان و شبکه سراسری ورزش به‌صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

* کانون هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت در شب قبل از مسابقه به استقبال کاروان تیم فوتبال رایکا بابل رفتند، هواداران سرخ‌پوش با پرده نوشتی با مضمون «به امی شهر رشت، شهر اولین‌ها خوش بامویید»، «به شهر اولین‌ها خوش‌آمدید» و گل و‌ شیرینی به مهران نجفی و مسگرساروی سرمربی و مربی رایکا، کادر فنی و بازیکنان این تیم خیرمقدم گفتند.

* استقبال ضعیفی از سوی هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت از دیدار این تیم مقابل رایکا صورت گرفت و کم‌تر از دو هزار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

 

این خبر تکمیل می‌شود...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار