محلات بندرعباس کوی ملت، پل خواجو، کمربندی، سیدکامل، اسلام آباد، چهچکور و...‌‌ هر نقطه شهر بندرعباس فریاد وامظلومای مردم شریف ، نجیب و صبور بندرعباس بلند است. مطالبه عدالت وتوسعه، رفع بیکاری، رونق کسب وکار، در واقع صداقت درگفتار و عمل ازمسئولین محترم خواستارند، البته بوی انتخابات به مشام می‌رسد وصنایع غرب استان هم جایگاه مهمی برای کاندیدای مجلس یازدهم است؟ باید مراقب بود سوءاستفاده ها شروع شده است.
کد خبر: ۷۸۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 07 October 2019

تابناک هرمزگان، جهانگیر بشکار؛ خب جناب استاندار که نماینده عالی دولت تدبیروامید در استان هستید، دراین برهه از زمان، جوانان و مردم شریف هرمزگان گرانی سرسام‌آور و بیکاری شدید عرصه زندگی را بر خود تنگ می‌بینند و آنچه به جایی نرسد فریاد است.

استاندار هرمزگان: درباره جذب نیروهای غیربومی پندار غلطی ایجاد شده بود!

برادر‌ گرامی در نگاه ما مردمان کرد و دلیران کرمانشاه ، ایلام ، سنندج راشجاع، ولایتمدار وانقلابی دیده‌ایم شما را چه شده است که با ردای سیاست با مردم شریف و خونگرم و صبور سرزمین شرجی وگرم هرمزگان درخصوص معدل استان در زمینه اشتغال و به کارگیری نیروهای بومی در صنایع به عدد خوبی دست یافته‌ای؟ خیل جوانان بیکار ما دنبال پارتی برای رسیدن به حق قانونی خویش که درقانون اساسی نیز به آن تاکید شده است می‌گردند مگر اشتغال، مسکن، ازدواج، تحصیل رایگان برای همه مردم حق اولیه آنهانیست؟.
مهمان گرامی که روزی دوره صدارت شما تمام و از این استان به سلامت به وطن عزیز خود بازخواهی گشت، کمی شجاعت قوم شجاع «کرد» را لازم دارید و شما را توصیه می‌کنم به شفافیت در خصوص اشتغال که ضرورتی اجتناب ناپذیر است. یا از صنایع غرب استان خبر ندارید و یا گزارشات خلاف واقع به عرض مبارک رسانیده‌اند و گرنه ازشجاعت مردان دلیر کرد بعید است از کنار موضوع اشتغال وصنایع غرب استان ساده لوحانه با آماری بگذرند و خیال کنید وضع خوب است در بعضی از صنایع فقط کارگران خدماتی، نظافتچی، راننده، ازنیروهای بومی استفاده شده هیچ مدیری بومی نیست! یعنی در هرمزگان قحط الرجال است؟ می‌شود پایتخت اقتصادی و انرژی ایران اسلامی فقط نیروهای استخدام شده سفارشی باشد؟ تعدادی از دفاتر پنج نماینده مجلس به غیر از دوستان و یاران واقوام وخویشان خود، عده ای با معرفی مقامات دولتی، استانداری، فرمانداری، شهرداری یا دفتر نماینده محترم ولی فقیه وسایر نهادها و ارگان‌های دولتی ذی نفوذ،دراستان آیا این آمار هم به نظر مبارک ملوکانه می‌رسد؟ یا دربایگانی محرمانه صنایع غرب پنهان می‌شود و شما عزیز خدوم وپرتلاش راه به جایی نمی‌برید و بی‌اطلاع از امور ناگزیر آماری ارائه می‌شود که در شأن وجایگاه حضرتعالی نیست!
جناب استاندار ، صنایع غرب استان درآمدی سرشار دارند چرا شهربندرعباس که پایتخت اقتصادی ایران اسلامی است بعداز چهل سال هنوز با کلمه محرومیت آشناست ؟ مشکل از مردم شریف هرمزگان ، نجابت وهمراهی آنها با دولت است؟ یا خدای ناکرده از ضعف مدیریت ، ناکارآمدی و عدم برنامه‌ریزی برای محرومیت‌زدایی است؟ این سؤالات اذهان عمومی هرمزگان را مخدوش نموده! جزیره شهید پرور هرمز در چند کیلومتری شهربندرعباس وتنگه استراتژیک هرمز واقع شده تشریف ببرید وببینید فقر، فساد، اعتیاد، محرومیت که ریشه در بیکاری جوانان عزیز ومردم شریف دارد چگونه مردم را به دست و پا زدن برای لقمه نانی انداخته؟ محلات بندرعباس کوی ملت، پل خواجو، کمربندی، سیدکامل، اسلام آباد، چهچکور و...‌‌ هر نقطه شهر بندرعباس فریاد وامظلومای مردم شریف ، نجیب و صبور بندرعباس بلند است. مطالبه عدالت وتوسعه، رفع بیکاری، رونق کسب وکار، در واقع صداقت درگفتار و عمل ازمسئولین محترم خواستارند، البته بوی انتخابات به مشام می‌رسد وصنایع غرب استان هم جایگاه مهمی برای کاندیدای مجلس یازدهم است؟ باید مراقب بود سوءاستفاده ها شروع شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
هرنقطه ای از بندر عباس میروی در صد جمعیتی غیر بومی صد به یک است وتمام جرائم را غیر بومیها انجام میدهند وهمیشه حق به جانب هستند ومردم بندر عباس را مردمی بی فرهنگ دیده وخود را برتر از بومیها میبینند اما وقتی توجه میکنیم میبینیم مردم مظلوم بندر عباس خیلی مردمی قانونمند وگوش به حرف هستند اگر سری به شهرستانها بزنید و آمار جرائم آنها راببینید به این حرف خواهد رسید وضمنا در همین بندر عباس نیز اگر مجرمین جرمها را بررسی کنید میبینید که حداقل ۸۰درصد مجرمین هرمزگان را غیر بومیها تشکیل میدهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار