کد خبر: ۷۸۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ 05 October 2019
آیا بندرعباس شهر بی‌صاحب است؟!

شاید کمتر روزی را در شهر بندرعباس شاهد باشید که تیم‌های شرکت خصوصی در حال تخریب یا ساختن برای تخریب‌های مجدد چند روز بعدشان نبینید، تا «ابر ، باد ، مه ، خورشید و فلک» در اختیار آقایان مسئول دست به دست هم بدهند و لقمه نانی به این بی بصارت شرکت‌های همیشه محتاج اطراف خود برسانند.
اگر از ورودی‌های همیشه دوران نازیبا مانده شهر و استقبال از مهمانان با بوی گند و تعفن آن بگذریم و کندوکاری‌های ۲۴ ساعته خیابان‌ها و بدون هماهنگی ما بین ادارات برای بدست آوردن لقمه نانی از حاشیه آنرا نادیده بگیریم ، در عجبم که چرا این نعمت کم هزینه و خدادادی سرسبزی (درختان) خیابان‌های شهر بندرعباس که تنها دلخوشی و چشم انداز باقی مانده مردم این شهر است را چنین بی‌رحمانه زیر چکمه‌های هالیوودی لگدمال می‌کنند؟!
امروز صبح گذرم به چهار راه دانشگاه آزاد افتاد، دوستان تخریبگر همیشه در صحنه و شرکتی اداره بسیار محترم برق! و کمتر حاضر در رفع و رجوع مشکلات مردم و صرفاً در حال سدسازی در برابر آنها را دیدم که بدون حضور نماینده‌ای از شهرداری چگونه برای رسیدن به خواسته‌های آنی شرکت! با حرص و ولع پایان ناپذیر خود و بدون کوچک‌ترین اطلاعاتی از جزیی‌ترین مسائل پیرامون زیبایی شهری آنهم بدون کوچکترین توجه به درخواستهای مردم حاضر در صحنه مبنی بر منظم حرص کردن درختان، به غیراصولی‌ترین شکل ممکنه و برخوردهایی زننده مشغول «تار و مار» کردن سرسبزی حاشیه خیابان بودند! می‌گویند قانون «بد» بهتر از بی قانونیست، خدایا در این شهر بی‌صاحب به تو پناه می‌بریم ای پناه بی پناهان!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار