در ادامه نتایج نظر سنجی سایت «تابناک» هرمزگان درباره سنجش و راست‌آزمایی عملکرد استاندار را در اجرای سیاست اعلامی دولت در ارتباط با نداشتن حق شکایت از خبرنگاران و کمک‌های بلاعوض سالانه به رسانه‌ها، از نگاه مخاطبان را مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۷۸۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 04 October 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان، بزرگترین مشکلی که مطالبه‌گران و روزنامه‌نگاران استان در کنار سکوت بو دار نمایندگان مجلس با آن مواجه هستند، اینه که با طرح هر مسئله، مطالبه و نقدی مساوی می‌شود با ثبت یک شکایت در مراجع قضایی! به اعتقاد صاحب نظران برای جلوگیری از بی‌اعتنایی دولت به مطالبات مردم و کشیدن ترمز مافیای ثبت شکایت از منتقدین مجبور شدند گلایه‌ را نزد نماینده عالی دولت در استان ببرند

عملکرد استاندار هرمزگان در قبال «شکایت از خبرنگاران» و «کمک‌های بلاعوض به رسانه‌ها» از نگاه مخاطبان «تابناک» + نتایج نظرسنجی

که منجر شود به نطق‌های فولادین آقای همتی استاندار هرمزگان با این مضمون «مدیران حق شکایت از خبرنگاران را ندارند»! تلاش می‌کنیم ... «سالانه کمک‌های بلاعوض به رسانه‌ها داشته باشیم»! اما بعد از این اظهارات استاندار هرمزگان به گفته فعالان رسانه‌ای شکایت‌های ادارات دولتی از خبرنگاران ضمن اینکه قطع نشد بلکه شدت هم گرفت به صورتی که احساس می‌شود مدیران ادارات دولتی کمپینی را راه‌اندازی و تأسیس کرده‌اند تحت عنوان شکایت از خبرنگاران و یکی پس از دیگری برای اعلام حاضری در آن با ثبت شکایت از خبرنگاری اعلام آمادگی می‌کنند؟.

آنچه که در ارتباط با دادن کمک‌های بلاعوض به رسانه‌ها بنابر اعلام استاندار هرمزگان بود جمعی از کارفرمایان مطبوعاتی استان اعلام کردند انجمن صنفی آنها از سوی اداره کار با دلایل مبهمی باطل شد و بعد از آن دیدیم که استاندار به شدت پیگیر وصول کردن 1% از بودجه کل ادارات استان به نفع صدا و سیما بودند! و با توجه به اعلام‌های متعدد آقای تنیده نماینده خبرگزاری دولتی ایرنا در استان هرمزگان که رئیس شورای بسیج رسانه استان نیز هستند در جلسات متعدد اصحاب رسانه‌ با استاندار داشتند، اعلام کرد; که این خبرگزاری با مشکل مالی مواجهه است اما از سوی که رسانه‌های خصوصی پول پرداخت بیمه کارکنان خود و دادن حقوق آنها را ندارند شاهدیم این خبرگزاری با تعداد قابل توجهی کارمند با پایه حقوق‌های ۲ ، ۳ میلیون و ۵۰۰ ، چند ماشین دولتی ، خانه سازمانی برای کارمندان ایرنا در استان به اضافه تجهیزات پیشرفته کاری به علاوه با دریافت بودجه‌ای که اگر آنرا به تعداد اخبار منتشر شده سایت تقسیم بکنیم در کشور یعنی دو میلیون و پانصد تومان هر خبری از جیب بیت‌المال تأمین می‌شود، عمده این اخبار هم اطلاع‌رسانی روابط عمومی های ادارات دولتی هستند تا گزارش مردمی باشند اما دریغ از ۱ ریال کمک یا وصول بدهی‌های رسانه‌های خصوصی از ادارات دولتی با توجه به وعده استاندار اما در آخرین نظر سنجی سایت «تابناک» هرمزگان، از مخاطبان خواسته شد تا نظرات خود را در این باره ثبت کنند. در ادامه نتایج این نظر سنجی با موضوع؛ همتی استاندار هرمزگان سال گذشته گفت: مدیران حق شکایت از خبرنگاران را ندارند تلاش می‌کنیم ... سالانه کمک‌های بلاعوض به رسانه‌ها داشته باشیم، را مشاهده می‌کنید:
دروغ گفت40.32%
وعده داد29.03%
راست گفت17.74%
شکایت از خبرنگاران ادامه پیدا کرد6.45%
عمل کرد4.84%
شکایت از خبرنگاران متوقف شد1.61%

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
لایک
رفيع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
دروغ گفته است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار