در آستانه ورود رئیس محترم قوه قضاییه به استان هرمزگان از ایشان خواهش می‌کنیم به پروژه‌های شهرداری بندر‌عباس و دولت را در خصوص ساخت و سازهای عمرانی بررسی کنند.
کد خبر: ۷۸۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶ 03 October 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ آیا تا بحال فکر کرده‌اید که دشمنان داخلی کیست؟‌ گاهی دشمن در بیخ گوش ماست و از آن غافلیم، گاهی با دشمن همکاری می‌کنیم و از آن غافلیم چرا؟ گاهی خودمان به دشمن تبدیل شده‌ایم و بواسطه غروری که داریم نمی‌فهمیم! دشمن فقط کسی نیستند که اسلحه بر می‌دارد و بر علیه کشور ما اقدام خصمانه می‌کنند، دشمن فقط کسانی نیستند که ایران اسلامی را محاصره اقتصادی می‌کنند!
گاهی خودمان و اطرافیانمان به گونه‌ای عمل می‌کنیم که موجب از بین رفتن امکانات مادّی و معنوی کشورمان می‌شویم در آن صورت ما مسئول بوده و باید جوابگو باشیم.
اگر عملکرد ما آگاهانه در جهت تخریب اموال عمومی و بیت المال و اعتماد ملّی باشد نباید شک کرد که قطعاً ما در حال دشمنی ورزیدن با کشور و نظام خود هستیم.
انجام پروژه‌های عمرانی بدون توجیه آیا استحصال مال نامشروع نیست؟ انجام پروژه‌های عمرانی و رفاهی با کیفیّت پایین که موجب تخریب و نابودی پروژه زودتر از موعد می‌گردد از آن جمله دشمنی آیا نیست؟
آباد کردن خانه خود و مال اندوزی آنهم از راه نامشروع به قیمت تخریب کشور و شهر خود از آن جمله دشمنی‌ها آیا نیست؟
نگاهی به عملکرد دولت در شهر بندرعباس طی چند سال اخیر در قالب پروژه‌های عمرانی خالی از لطف نیست:
پروژه‌هایی نظیر پل‌های عابر پیاده برقی که هر کدام چندین میلیارد هزینه برده ولی چرا به بهره‌برداری نرسیدند؟ آیا موجب زشتی چهره شهر و ایجاد خطر برای شهروندان نیستند؟ ایستگاه‌های اتوبوس متروکه چرا به بهره‌برداری نرسیدند؟ چرا پروژه موهومی بنام زیباسازی «خور» کلید می‌خورد؟ یا پروژه موهوم «بی آر تی» و چندین پروژه‌ای که شاید قابلیت توجیه ندارند نظیر فیبرنوری و ... بر سر زبانها میچرخد!
پُر درآمدترین استان کشور ، که باید زیباترین و شادترین استان باشد از نظر فقر و بی‌کاری دوّمین استان کشور است. آیا از دست رفتن اعتماد عمومی ، ایجاد یاس و نومیدی در میان مردم اگر دشمنی کردن با ایران و نظام نیست پس چه می‌توان آنرا نامید؟
نگاهی به تیرهای چراغ برق نصب شده در سطح شهر بندرعباس آیا نشان دهنده انجام کار برای رفع تکلیف و با کیفیت بسیار نازل نیست؟ که شاید جان شهروندان و بیت المال عمومی را تحت الشعاع قرار دهد!.
در آستانه ورود رئیس محترم قوه قضاییه به استان هرمزگان از ایشان خواهش می‌کنیم به پروژه‌های شهرداری بندر‌عباس و دولت را در خصوص ساخت و سازهای عمرانی بررسی کنند.

نحوه اجرای پروژه‌های دولتی در شهر بندرعباس را دستگاه قضایی بررسی کند
نحوه اجرای پروژه‌های دولتی در شهر بندرعباس را دستگاه قضایی بررسی کند

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
پروژه های دیگه در شهرداری مثل باغ گلها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
باغ پرندگان، فواره موزیکال، ووووکه هر کدوم میلیاردی خرج شده ولی متاسفانه الان برین ببینین
حکاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
سلام
ممنون از مطلب خوبتون
شهرداری بندرعباس و شرکت توزیع در حوزه تامین نور معابر افتضاع هستند.
شما ببین دم شروع مدارس تو بلوار رسالت دان اسفالت می کنن و جدول میزارن
اینو بری کجای دنیا بگی
شهردار خودش تخصص نداره؟ چهار تا مشاور درست هم نداره بهش بکن الان وقت اش نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار