«شرکت نفت ستاره» قرار بود طی مدّت زمانی 20 ماه «بیمارستان هفت طبقه‌ای» را در مجاورت بیمارستان شهید محمدی احداث و تحویل دهد اما در حال حاضر با کندن «چاله‌ای بزرگ» پروژه در مرحله‌ی بسترسازی متوقف مانده است.
کد خبر: ۷۸۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 01 October 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ در سال اقتصاد مقاومتی و محاصره همه جانبه، تمام عیار خیمه استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی و به علاوه سختی روز افزون زندگی مردم باید از تعارف و نان قرض دادن به هم خصوصاً در پروژه‌هایی که با سلامتی و رفاه مردم در ارتباط هستند خودداری کرد.
مقام معظّم رهبری در چندماه اخیر بارها در بیانات نورانی بر ضرورت رسیدگی به امور شهروندان، بهبود معیشت و سلامت مردم تأکید کرده‌اند.
«شرکت نفت ستاره» قرار بود طی مدّت زمانی 20 ماه بیمارستان هفت طبقه‌ای را در مجاورت بیمارستان شهید محمدی احداث و تحویل دهد اما در حال حاضر با کندن چاله‌ای بزرگ پروژه در مرحله‌ی بسترسازی متوقف مانده است.
15 ماه از 20 ماهِ وعده داده گذشته و پیشرفت فیزیکی پروژه در حد 5 درصد هم نبوده است با این شرایط به نظر می‌رسد که به جای 20 ماه پروژه مذکور 200 ماه طول بکشد.
افزایش غیرمعقول مدّت اجرای پروژه اگر به معنای دخل و تصرف در بیت المال نیست پس چیست؟ اگر اسم این دور زدن نظام نیست پس چیست؟ اگر ایجاد نارضایتی و فشار به مردم شریف هرمزگانی نیست پس چیست؟
نهادهای نظارتی خصوصاً در شرایط فعلی که ریاست محترم «قوه قضائیه» قرار است به استان سفر داشته باشند، باید به مردم و ایشان توضیح دهند که چه مقدار تا «هم‌اکنون» برای این چاله هزینه شده و علت واقعی عدم پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور چیست؟
در کمال ناباوری و با تأسف اخیراً شاهد بودیم که تابلوی معرفی پروژه تعویض و طول مدت اجرای آن در تابلوی جدید که قبلاً 20 ماه قید شده بود حذف شده و جای مدت تکمیل پروژه خالی مانده است!
بدون تعارف مسئولین مربوطه پاسخ دهند اگر واقعاً فساد گسترده مالی و اختلاس بزرگی در این پروژه در کار نیست «شفاف‌سازی مالی» کنند تا خیال مردم راحت شود که قرار نیست چندین تن از افراد ذیربط از قِبَل ساخت این بیمارستان در ترکیه و مالزی صاحب خانه شوند؟ یا چند ویلا در شمال کشور قرار نیست ساخته، تجهیز و در صورت حساب این بیمارستان منظور شود؟.
با تعارف پاره کردن و نان قرض دادن بهم مملکت را خراب نکنیم اگر می‌خواهیم داستان‌هایی نظیر پرونده‌ی «شبنم نعمت‌زاده» از دل این پروژه خارج نشود شفاف‌سازی کنید صورت‌ هزینه‌ها را اعلام کنید تا به الان هر روز طول کشیدن اضافه‌ی پروژه یعنی چند 100 میلیون ضرر به بیت المال، آیا اگر ساختمان سازی خصوصی برای خودشان مطرح بود با تعویض تابلوی 20 ماهه و حذف طول زمان پروژه سر و ته مطلب را هم می‌آوردند؟!

چاله چند 100 میلیاردی در حیاط بیمارستان شهید محمدی!
 تابلوی جدید که با کمال تأسف و تعجب مدت زمان اجرای پروژه که بیست ماه بوده حذف شده است

 

چاله چند 100 میلیاردی در حیاط بیمارستان شهید محمدی!
 پروژه هنوز به سقف طبقه ی اول نرسیده است

 

چاله چند 100 میلیاردی در حیاط بیمارستان شهید محمدی!
آیا منظره‌ی فوق طی پنج ماه آینده تبدیل به ساختمان هفت طبقه‌ی بیمارستان جدید خواهد شد 

 

چاله چند 100 میلیاردی در حیاط بیمارستان شهید محمدی!
به مردم و ریاست قوه‌ی قضائیه توضیح دهید چقدر هزینه شده و چرا پروژه پیشرفت نداشته است؟ 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار