رییس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از اعزام 6 برگزیده استانی مسابقات قرآن به مرحله کشوری این رقابت ها در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 27 September 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین رنجبرگفت: چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران از ششم تا نوزدهم مهر ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.

حضور 6 نماینده هرمزگانی در مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن کریم در اصفهان

رییس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان افزود: امسال مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود که مرحله مقدماتی این مسابقات مرداد ماه در استان قم برگزار شد و از استان هرمزگان 13 نماینده در این مسابقات حضور داشتند.

وی با اشاره به رقابت های مرحله نهایی این مسابقات در اصفهان بیان داشت: در مسابقات بخش حفظ 20 جزء برداران؛ علی محبی پور از بندرلنگه در رشته 20جزء خانم سعیده ماهرو؛ خانم صدیقه پردل در رشته ترتیل ازبندرعباس،خانم اعظم محمدی حفظ کل از پارسیان ،خانم شرمین خان محمدی در رشته حفظ 10جزء از قشم و خانم صغری سادات هاشمی رشته قرائت از بندرعباس به عنوان نمایندگان استان به این مسابقات اعزام می شوند.
وی یاد آور شد : مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان هرمزگان مرداد ماه امسال با حضور 240 نفر در بخش آوایی و 30 نفر در بخش معارفی برگزار شد.
رییس امور قرآنی اوقاف استان تصریح کرد: سازمان اوقاف تنها مرجع رسمی برگزار کننده مسابقات قرآن کریم در کشور است که هر ساله مسابقات قرآن کریم را در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می کند و در نهایت با برگزاری مسابقات بین المللی، ترویج فعالیت های قرآنی را در دستور برنامه های قرآنی خود دارد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار