شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با هدف زیبا سازی شهری اقدام به بازسازی و بهسازی برخی از میادین جزیره نموده است.
کد خبر: ۷۸۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 27 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، مهندس مقدس زاده با بیان اینکه زیبا سازی شهری نقش مؤثری در توسعه گردشگری و پویایی اقتصاد شهری ایفا می کند، افزود: زیبا سازی علاوه بر افزایش آرامش فکری و بصری ساکنان جزیره باعث ایجاد جذابیت و آفرینش تصویر ذهنی مطلوب برای گردشگران می شود.

بهسازی و بازسازی میادین جزیره کیش آغاز شد

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در خصوص بهسازی و بازسازی میادین جزیره گفت: این شرکت در نظر دارد در سال جاری با استفاده از فضاهای سبز حجمی و عمودی ، آبنما و دیگر المانهای شهری در مکانهای مناسب اقدام نموده و فضاهای جدید دارای چشم اندازهای زیباتر را برای ساکنان و گردشگران عزیز مهیا سازد.
وی در ادامه گفت: در همین راستا برای جذب حداکثری ایده ها نسبت به انجام فراخوان در سطح کشور به منظور دریافت طرح ها و پیشنهادات اشخاص حقیقی و حقوقی و اجرای بهترین طرح ها و ایده ها اقدام شد . در ادامه نیز بر اساس اطلاعات دریافت شده حاصل از فراخوان عمومی ، طرح های متناسب فضاهای پیش بینی شده در سطح شهر تهیه خواهد شد که پس از اطلاع رسانی های لازم به تدریج نسبت به اجرای این موارد اقدام می شود.
مهندس مقدس زاده از بازسازی و بهسازی میدان خلیج فارس به عنوان اولین گام یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به فرسودگی تاسیسات ، ابنیه و المان موجود در میدان خلیج فارس نسبت به تهیه طرح جدید که متناسب با موقعیت جزیره کیش باشد، اقدام شد.
وی افزود: در طرح جدید این میدان بر اساس ترکیبی از فضای سبز ، آب و شاخص نمودن آبنما ، با بکارگیری تاسیسات بروز شده جهت سهولت نگهداری در طول دوره بهره برداری اقدام و مراحل اجرایی آن نیز آغاز شده است.
وی خاطر نشان ساخت: مجسمه دو دلفین قبلی این میدان با انجام بهسازی و اصلاح در میدان دلفین نصب خواهد گردید .
شایان ذکر است: در آینده ای نزدیک عملیات بهسازی و بازسازی میدان امام خمینی نیز بر اساس طرح تهیه شده که ترکیبی از یک نماد شاخص و اثرگذار شهری ، آبنما و فضای سبز است، آغاز خواهد شد .
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار