رئیس اداره نرم افزار مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه خبر داد:
رئیس اداره نرم افزار مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با اعلام اینکه 91 درصد از ابلاغات قضایی هرمزگان در سه ماه خرداد ، تیر و مرداد 1398 به صورت الکترونیک صورت می گیرد از کسب رتبه دوم این استان در شاخص ابلاغات الکترونیک قضایی خبر داد .
کد خبر: ۷۸۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 27 September 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، محمدعلی معظمی رئیس اداره نرم افزار مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان با توسعه زیرساخت ها ، تجهیز محاکم و مجتمع های قضایی به سخت افزار و نرم افزار مناسب و همچنین راه اندازی 22 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در اقصی نقاط استان ؛ گام های مؤثری در جهت کاهش اطاله دادرسی ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان ، صرفه جویی در هزینه ها و جلب رضایتمندی مردم برداشته است.

هرمزگان، رتبه دوم کشور در ابلاغ الکترونیک قضایی

وی اظهار داشت : در بازه زمانی یک ماهه، تعداد 86 هزار و 743 ابلاغیه قضایی در استان هرمزگان صادر شده که از این تعداد؛ 78 هزار و 972 ابلاغیه به صورت الکترونیکی بوده است.

رئیس اداره نرم افزار مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با اعلام اینکه 91 درصد از ابلاغات قضایی استان هرمزگان به صورت الکترونیک صورت می گیرد از کسب رتبه دوم این استان در شاخص ابلاغات الکترونیک قضایی در سراسر کشور خبر داد .

معظمی تأکيد کرد: صدور بیش از 91 درصد ابلاغات قضایی در استان هرمزگان به صورت الکترونیک ، اقدامی شایسته و درخور تقدیر است.

وی در ادامه افزود : با بررسی اقدامات ، آمار و برنامه های ارائه شده ،به نظر می رسد دادگستری کل استان هرمزگان مصمم است با اتخاذ تمهیدات لازم ضمن حذف بروکراسی‌های دستی و حرکت در جهت الکترونیکی شدن تمام مکاتبات و ابلاغات در محاکم قضایی ؛ طی برنامه ای زمانبندی شده 100 درصد از ابلاغات قضایی خود را به صورت الکترونیک ارسال نماید.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار