نمایندگان هرمزگان مردود در همه زمینه ها...
کد خبر: ۷۸۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 27 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان، آیا بودن و نبودن نمایندگان هرمزگان فرقی به حال استان و مردم دارد؟ مردم هرمزگان روزها در فضای مجازی خواهان استعفای جمعی نمایندگان هستند! طی روزهای گذشته پس از یک هفته‌ای پر از «کش و قوس» بین نمایندگان هرمزگان در مجلس و فعالین سیاسی، آقای «ناجی» در دفتر کارش به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان حاضر شد و کار خود را آغاز کرد؛ این در حالی است که نمایندگان هرمزگان هریک در مصاحبه‌های جداگانه این انتصاب را به صلاح ندانسته و از طرفی خواسته‌های مردمی و فعالین سیاسی رفتن آقای میرزاد را در این شرایط حساس به صلاح استان ندانسته و خواهان ماندن ایشان در پست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان بودند.

مردودیت دوباره نمایندگان مجلس مردم هرمزگان!

اما چه شد که نمایندگان از همه جا بی‌خبر استان که فقط حرف‌شان تا چند متر آن طرف‌تر از دفتر کذایی که دارند تأثیر دارد هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته و از سر اجبار این تصمیم را پذیرفتند؟ جوان واضح است زیرا می‌دانند منافعشان در انتخابات پیش رو به خطر خواهد افتاد؛ حال سوال که میشود مطرح نمود این است که اگر این انتصاب در استانهای دیگر اتفاق می‌افتاد آیا نمایندگان آنها زیر بار چنین انتصابهای می‌رفتند؟ قطعاً جواب منفی است زیرا به صورت دسته جمعی استعفای خود رو تقدیم رئیس مجلس می‌گذاشتند؛ همانطور که نمایندگان اصفهان و خوزستان این کار را قبلاً انجام دادند.
مشکل مجمع نمایندگان به اینجا خلاصه نمی‌شود عدم هماهنگی و همدلی فی مابین آنها یکی از بزرگترین ضعف‌هایشان است.
نمایندگانی که در آغاز کارشان قسم خورده‌اند که مدافع حقوق مردم باشند اما مدافع حقوق خود و اطرافیان خویش ظاهراً از آب در می‌آیند.
نمایندگان دور دهم مجلس هرمزگان را باید یکی از ضعیف‌ترین نمایندگان مجلس تاریخ در هرمزگان نامید؛ نمایندگانی که از پس مدیران استانی خود بر نمی‌آیند، چطور می‌خواهند مدافع حقوق مردم هرمزگانی در پایتخت باشند؟ همگی بیاد داریم در زمان بروز مشکلات در بندر شهید رجایی جناب آقای «هاشمی تختی» در مصاحبه‌ای با رسانه ها خبر از انتصاب یک نیروی بومی به جای عفیفی پور و یا در سطح معاونت سازمان بنادر به جای منصور آرامی که استعفاء داده بود را مطرح کرد. اکنون با گذشت ماه‌ها از آن مصاحبه جانشین آرامی منصوب و معارفه شد و مدیر بندر رجایی همچنان در جای خود محکم و استوار نشسته و به نمایندگان نیز توجهی ندارد. و یا یکی دیگر از ناتوانی‌های نمایندگان هرمزگان عدم حمایت از نیروهای بومی منطقه آزاد قشم است؛ در سازمانی که نیروهای بومی یکی پس از دیگری کنار گذاشته شدند نمایندگان محترم در سفر به قشم و روستاهای آن به دنبال جمع کردن رأی و شو تبلغیاتی خود بودند.
موارد فوق نشان می‌دهد که مجمع نمایندگان هرمزگان ناتوانتر از همیشه است و تاکنون نتوانسته و مشخصا نخواهند توانست به وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند.

پی‌نوشت: مجمع نمایندگان لطفا" به حرف‌های بی عمل خود خاتمه دهید و هرمزگان را بیش از این تحقیر نکنید!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار