رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پاسخ دهد؛
تهیه فرآورده‌های خونی از قبیل گلبول قرمز، پلاکت، پلاسما و کنسانتره‌های انعقادی که در اعمال جراحی استفاده می‌شوند هزینه بر است، اما تمامی این فرآورده‌ها به صورت رایگان در اختیار بیمارستانها دارد قرار می‌گیرد!
کد خبر: ۷۸۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 18 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان، با وجود اینکه تهیه فرآورده‌های خونی از قبیل گلبول قرمز، پلاکت، پلاسما و کنسانتره‌های انعقادی که در اعمال جراحی استفاده می‌شوند هزینه بر است، اما تمامی این فرآورده‌ها به صورت رایگان در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد. فعالیت‌های سازمان انتقال خون طیف وسیعی از جمعیت در حوزه‌های درمانی، بهداشتی، اجتماعی، پدافند غیرعامل را در بر می‌گیرد هرمزگان مقام چندم در تولید خون و فرآورده‌های را در کشور دارد؟

چند درصد از اهداکنندگان خون در هرمزگان اهداکننده مستمر هستند؟

درحال حاضر سازمان انتقال خون چند بیمارستان و مرکز درمانی را زیر پوشش دارد و خون مورد نیاز بیماران بستری در این مراکز را تأمین می‌کند؟

در جهت تنویر افکار عمومی چقدر کار شده که جا بیافتد اهداکنندگان خون قهرمانان واقعی جامعه هستند! چند درصد اهداکنندگان خون در هرمزگان، اهداکنندگان مستمر هستند؟ یعنی کسانی که در سال حداقل ۳ بار خون اهدا می‌کنند و پاسخ به این سوالات نشان می‌دهد که چقدر به اهداف اصلی سازمانی و رسالت پزشکی خویش نزدیک هستید.

انتهای پیام/*

برچسب ها: خون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار