کد خبر: ۷۸۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 17 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان، احمدپور سرمایه گذار این پروژه در نشست خبری به خبرنگاران گفت: تاکنون 500واحد از این پروژه مسکونی ساخته و تحویل صاحبان آن داده شده است.
وی در ادامه افزود: کلنگ احداث این پروژه در سال 82 در جنوب شرقی جزیره کیش به زمین زده شد و مراحل ساخت آن درسال 92متوقف شد.

احمدپور خاطرنشان ساخت: این پروژه درسال 96 از طریق وزارت نفت به ایشان تحویل داده شد و در آن زمان سازمان منطقه آزاد کیش، بانک، شرکت ملی ساختمان که سازنده قبلی اش بود، 23 میلیارد تومان توقیف اموال گرفته بود.
وی افزود: در آن زمان ساکنین مجموعه یک فاقد آب، برق، اسانسور، فاضلاب و مبلمان شهری بودند و تنها مشکل کنونی بلوک یک نداشتن سند است که درحال  اماده سازی برای واگذاری سند هستیم.

او بیان کرد: بلوک 2 درحال اتمام است و بلوک 3 درحال ساخت است که دو بلوک دیگر متعلق به سهامداران  وشرکت است  که در اینده ساخته خواهدشد.
وی با اشاره به اشتغالزایی برای 2 هزار نفر در ساخت این پروژه افزود: تاکنون از مساحت 215هزارمترمربعی این مجموعه 115هزارمترمربع ساخته شده است و 100 هزار متر مربع دیگر آن در حال گرفتن تراکم وشروع کاراست انهم باسرمایه گذاری200میلیاردتومانی بخش  خصوصی است.
احمدپور با بیان اینکه در این مجموعه بیش از 2هزار واحدساخته شده است، گفت: فضاهای اموزشی،  اسکله، پارک تفریحی،  رستوران، کشتی تفریحی و  یخی و سایرنیازهای گردشگران وساکنان منطقه ساخته شده است 
وی تأکید کرد: درساخت 80هزار متر مربع این پروژه از مصالح درجه یک و استانداردایرانی استفاده شده وتمام سرمایه گذاریها ومصالح تکیه برتوان داخلی دارد.

انتهای پیام/علی رئیسی

برچسب ها: دهکده ساحلی کیش
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
آقای احمدپور بسیار انسان شریفی هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار