سرمربی تیم ملاثانی:
سرمربی تیم هندبال ملاثانی گفت: برای پرداخت 9 میلیون تومان ورودی مسابقات لیگ یک با مشکل مواجه هستیم وتاکنون رایزنی‌های مختلفی با افراد مختلف از جمله نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و فرماندار ملاثانی داشته‌ایم ولی متاسفانه جوابی دریافت نکرده‌ایم.
کد خبر: ۷۸۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 17 September 2019

قاضی حمیدی با اشاره به مشکلات مالی این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال کشور، اظهار کرد: به هر دری که می‌زنیم بسته است. ما برای پرداخت 9 میلیون تومان ورودی مسابقات لیگ یک با مشکل مواجه هستیم و تاکنون رایزنی‌های مختلفی با افراد مختلف از جمله نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و فرماندار ملاثانی داشته‌ایم ولی متاسفانه جوابی دریافت نکرده‌ایم. این در حالی است که هندبال ملاثانی قطب دوم خوزستان است و استعدادهای خوبی در شهرستان داریم. این تیم با تلاش و زحمت بسیار توانست مجوز حضور در لیگ یک کشور را به دست آورد.

وی بیان کرد: طی صحبتی که با آقای یوسفی نماینده اهواز داشتیم، به ما قول داد که پولی برای حضور ما در لیگ یک تهیه کند و بعد هم گفت با فرماندار ملاثانی هماهنگ کردم و به او مراجعه کنید ولی متاسفانه در نهایت کاری انجام نشد و حتی اکنون آقای یوسفی جواب پیام‌ها و تماس‌های ما را هم نمی‌دهد. متاسفانه او به حل مشکل ما ورود نمی‌کند و به نظر می‌رسد این موضوع برای او اهمیتی نداشته است.

سرمربی تیم هندبال ملاثانی عنوان کرد: تیم‌داری در لیگ یک هزینه‌بر است و اگر مشکل مالی ما حل نشود، این سهمیه از دست می‌رود. متاسفم که مسوولان نمی‌توانند 9 میلیون به عنوان پول ورودی تهیه کنند تا ما در لیگ یک شرکت کنیم. فقط چند روز دیگر برای پرداخت ورودیه مهلت داریم.

وی ادامه داد: ما حتی جلسه‌ای با آقای الباجی دیگر نماینده اهواز داشتیم و قول همکاری داد، اما پس از این‌که به دفتر وی مراجعه کردیم، به ما گفتند که باید به صورت کتبی درخواست کنید که بعد هم به آن‌ها گفتم خداحافظ و نمی‌خواهد کاری برای ما انجام دهید. مشکل‌‌مان را به آقای ساری دیگر نماینده اهواز هم اطلاع دادیم و گفتم که ما با یک هزینه تقریبا سیصد میلیون تومانی می‌توانیم یک تیم را ببندیم و در لیگ یک شرکت کنیم ولی اکنون آن‌قدر مشکل‌مان حاد است که از عهده پرداخت 9 میلیون ورودی مسابقات برنمی‌آییم. آقای ساری پس از شنیدن حرف‌های من گفت که همین الان با معاون پارلمانی وزیر تماس می‌گیرم تا مشکل شما حل شود. پس از گذشت بیست روز، روز گذشته به من گفتند که به دفتر آقای ساری مراجعه کنم و آقای ساری مجددا با معاون وزیر تماس گرفت ولی متاسفانه جوابی دریافت نکرد و همچنان معطل 9 میلیون پول ورودیه هستیم.

حمیدی عنوان کرد: در حال حاضر پنج شش تیم به صف ایستاده‌اند و خواهان این هستند که به جای ما در لیگ یک هندبال شرکت کنند. تیم ما دو سال در لیگ دو هزینه کرد و زحمت کشید تا توانست مجوز حضور در لیگ یک را به دست آورد ولی اکنون به دلیل مشکل مالی خودمان توانایی شرکت در این مسابقات را نداریم و چرا باید این مشکلات وجود داشته باشد و حمایت نشویم؟

وی خاطرنشان‌کرد: برای رفع این مشکل تلاش داشتم با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز صحبت کنم اما آقای حیدری حتی جواب پیام و تماس من را نمی‌دهد و تلاش‌هایم بی‌نتیجه بوده است. باور کنید این روزها اصلا زندگی ندارم و دائما پیگیر حل مشکل مالی تیم هستم. ما حتی می‌خواستیم اردوی انتخابی بگذاریم تا چند بازیکن را برای حضور در لیگ یک انتخاب کنیم ولی شاید باورتان نشود در حال حاضر معطل تهیه پول غذای آن‌ها هستیم. ما از شورا و شهرداری ملاثانی نیز انتظار داریم که به ما کمک کنند و پای کار باشند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هندبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار