غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ مطرح کرد؛
کد خبر: ۷۸۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ 16 September 2019

خواننده موسیقی پاپ بی‌توجهی به محتوا و شعر را یکی از آسیب‌های جدی حوزه موسیقی پاپ می‌داند که باید مدیران وزارت ارشاد فکری اساسی برای حل این معضل بکنند.
به گزارش «تابناک» هرمزگان، غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با مهر ضمن اشاره به اینکه هیچ وقت حاضر نبوده‌ام هر ترانه‌ای را بخوانم، گفت: «کلام» همواره برایم از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است و همیشه تلاش کرده‌ام در هر زمانی که به کار موسیقی مشغول هستم این موضوع را به شدت مدنظر قرار دهم. بی‌توجهی به کلام، امروزه یکی از آسیب‌های جدی حوزه موسیقی پاپ است که برای آن باید دنبال راهکار بود. من واقعاً امیدوارم در این راه مدیران وزارت ارشاد فکری اساسی برای حل این معضل بکنند چراکه موسیقی نقش بسیار مهم و انکارناپذیری در زندگی مردم به ویژه نسل جوان دارد، کما اینکه در حال حاضر ذائقه شنیداری مردم به دلیل کاهش توجه به موضوع کلام و حضور برخی افراد، تنزل پیدا کرده است.

این خواننده جنوبی کشورمان ضمن تأکید بر این مسئله که امیدوارم مدیران وزارت ارشاد برای مهم‌ترین آسیب حوزه موسیقی که همان بحث محتوا و شعر است فکری اساسی بکنند، بیان کرد: خدا را شاکرم همیشه در چارچوبی که خودم در نظر دارم کار کرده و سعی داشته‌ام و دارم تا آثار ارزشمندی تولید کنم. من به هیچ وجه نمی‌خواهم ترانه‌های سخیف بخوانم و خیلی هم مانور تبلیغاتی ندارم، ولی همچنان در این عرصه پرترافیک، سالم کار می‌کنم و مورد لطف و توجه مردم هستم. من از حاشیه‌سازی بیزارم و زندگی آرام و بی‌دغدغه را به هر چیزی ترجیح می‌دهم و معتقدم زندگی شخصی هر کس بسیار مقدس است و لزومی ندارد در معرض دید عموم قرار بگیرد چراکه معتقدم «خانواده یعنی محترم‌ترین حریم».

صنعتگر در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی گفت: چندماهی است که با همکاری و همفکری یک تیم قوی و خوش‌فکر مشغول برنامه‌ریزی هستیم تا آثار جدیدی را که در شأن مخاطب باشد تولید کنیم. این آثار به‌زودی برای پخش و شنیدن در اختیار مخاطبان عزیز قرار خواهد گرفت. در عین حال اگر خدا بخواهد بعد از ماه صفر چندین شب در تهران کنسرت برگزار خواهم کرد که رهبری ارکستر و تنظیم قطعات به عهده هنرمند توانمند جناب آقای فربد یزدانفر است و امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

غلامرضا صنعتگر که طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های زیادی را در عرصه موسیقی انجام داده است چندی پیش تازه‌ترین آلبوم موسیقی خود را با عنوان «هنوز سرپام» منتشر کرد.
انتهای پیام/*

برچسب ها: صنعتگر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار