مديركل ورزش و جوانان هرمزگان:
مديركل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ووشو با كسب عنوان نائب‌قهرمانى در المپياد، شيپور ورزش استان را در كشور به صدا در آورد.
کد خبر: ۷۸۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 16 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان، محمودرضا امیارى در دیدار با اعضاى هیأت ووشو استان ضمن تبریک کسب عنوان نائب‌فهرمانى ووشوکاران در دومین دوره المپیاد اظهار داشت: همه هیأت‌هاى ورزشى در این دوره از المپیاد تلاش‌هاى خوبی را به نمایش گذاشتند.
ووشو صداى ورزش استان است/ جام پارس را مقتدرانه برگزار مى‌كنيم/ ووشو در امورات فرهنگى پيشقدم است
وى با بیان اینکه شیرینى ورزش به همین برد و باخت‌هاست، افزود: گاهى اوقات شرایط براى یک ورزشکار فراهم است و روز خوب اوست و مى‌تواند مدال بگیرد و مواقعى هم وجود دارد که ورزشکار در شرایط مساعد نیست و سکوى قهرمانى را نیز از دست مى‌دهد، مهم تلاش‌هاى نوجوانان در یک رویداد ورزشى است که این موضوع برایمان قابل تحسین است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به روند رو به رشد ورزش استان در این دوره از مسابقات گفت: هرمزگان توانست با کسب ۳۸ مدال رنگارنگ در دومین المپیاد استعداد‌های برتر کشور دو پله نسبت به اولین دوره وضعیت خود را در بین سایر استان‌های بهبود ببخشد.

امیارى اضافه کرد: نمایندگان استان در رشته‌های مختلف در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور با کسب ٩ مدال طلا، ٩ نقره و ٢٠ برنز در مجموع با کسب ٣٨ مدال به کار خود پایان دادند که سهم پسران در این بین ٢٢ مدال و دختران ما نیز ١٦ مدال کسب کردند.

وى تصریح کرد: ووشو در این دوره از المپیاد با کسب ٢ مدال طلا، ٢ نقره و یک برنز، عملکرد قابل قبولى را از خود به نمایش گذاشت، چه‌بسا اگر شرایط سنى نوجوانان از سوى فدراسیون جهانى این رشته تغییر نمى‌کرد، ٣ تا ٤ طلا نیز به ووشوی استان اضافه مى‌شد و در جایگاه زیر بیستم قرار می‌گرفتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه ووشو با کسب عنوان نائب‌قهرمانى در المپیاد، شیپور ورزش استان را در کشور به صدا در آورد، عنوان داشت: ووشو امید ورزش هرمزگان است چراکه این رشته آخرین رشته المپیاد بود و ما نیز همه امیدمان براى ارتقاء جایگاه ورزش استان به ووشو بود و این اتفاق افتاد.

امیارى در خصوص برگزارى جام بین‌المللى پارس به میزبانى بندرعباس گفت: این تورنمنت بزرگ بین‌المللى را مقتدرانه در بندرعباس برگزار خواهیم کرد و وعده‌یمان را عملیاتى مى‌کنیم چراکه به فعالسازى دیپلماسى ورزشى اعتقاد داریم و یکى از شعارهاى بنده در بدو ورودم به هرمزگان همین دیپلماسى ورزشى بود و از همه رشته‌ها در این خصوص استقبال مى‌کنیم.

وى با اشاره به اعزام ووشوکاران به کربلاى معلى جهت حضور در پیاده‌روى اربعین حسینى (ع) خاطرنشان ساخت: ووشو در امورات فرهنگى پیشقدم است و ما نیز از این حرکت فرهنگى و مذهبى ووشوکاران استقبال مى‌کنیم و از هرگونه همکارى و کمک به این اعزام نورانى و ارزشمند دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این نشست صمیمى علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به هیأت‌هاى ورزشى نیز جام نائب‌قهرمانى ووشو در المپیاد را به مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تقدیم کرد.
انتهای پیام/*
برچسب ها: ووشو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار