فرمانده سپاه رامسر از افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در قالب‌های مختلف در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ 16 September 2019

فرمانده سپاه رامسر از افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در قالب‌های مختلف در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از مازندران، محمدرضا خمسیه، فرمانده سپاه رامسر امروز ۲۵ شهریورماه در جلسه بزرگداشت دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس پیوند ناگسستنی با واقعه عاشورا دارد، اظهار کرد: پیام دفاع مقدس برای حوانان تببین کننده روحیه مقاومت و ایستادگی است بنابر این باید در راستای تکریم رزمندگان و ایثارگران تلاش کنیم.

وی افزود: رامسر مهد ایثارگران بوده و کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس و انقلاب دارد و ازاین شهرستان زمندگان بسیاری برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه‌های دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه رامسر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رامسر را از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر تشریح کرد و گفت: صبحگاه نظامی با حضور مسئولان در یکی از اماکن مذهبی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری یادواره‌های شهدا تحت عنوان آبروی‌محله، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری محافل فرهنگی و هنری بسیج، برگزاری نشست‌های روشنگری، فراخوانی گردان‌های بیت‌المقدس، برگزاری همایش‌هایی تحت عنوان گفتمان دفاع مقدس، فضاسازی در سطح شهرستان رامسر، برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان به مناسب ایام محرم، استمرار گشت‌های محله‌محور، اجرای مسابقات ورزشی و همایش پیاده‌روی، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در قالب‌های مختلف از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: در راهیان نور به برکت مجاهدان حماسه‌ها آفریده شد و اردوهای جهادی و برگزاری یادواره شهدای دالخانی و... جزء برنامه‌های بسیج و سپاه بود.

خمسیه اظهار کرد: با تبیین اندیشه‌ها و فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب امیدواریم در هفته دفاع مقدس و با همت بسیجیان و جوانان گام‌های بزرگی در اجرای این بیانیه برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار