مدیرکل استاندارد ایلام؛
مدیرکل استاندارد ایلام گفت:در پی برگزاری نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا که در شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان برگزار می شود، در بازرسی ها و بازدیدهایی که توسط کارشناسان این اداره کل به عمل خواهد آمد، کالاهای فاقد نشان استاندارد توقیف ،جمع آوری و از دسترس مردم خارج خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 11 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی اظهار داشت: با عنایت به اینکه تولید و فروش و توزیع کالاهای مشمول استاندارد اجباری طبق قانون ممنوع است، تصریح کرد: با تمرکز به رسالت مصرف کنندگان کالا در جهت حمایت از تولید ملی به منظور رونق تولید و دارای نشان استاندارد و با کیفیت تقاضامندیم که اصناف اجناس مشمول استاندارد اجباری را با نشان استاندارد، علامت استاندارد و کد رهگیری عرضه کنند.

وی افزود:در پی برگزاری نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا که در شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان برگزار می شود، در بازرسی ها و بازدیدهایی که توسط کارشناسان این اداره کل به عمل خواهد آمد، کالاهای فاقد نشان استاندارد توقیف ،جمع آوری  و از دسترس مردم خارج خواهد شد.

همتی  به همشهریان گرامی توصیه کرد هنگام خرید به علامت استاندارد روی کالا توجه کنند و در صورت مشاهده و فروش هر گونه کالای غیر استاندارد، شماره ردیابی واحد صنفی را به شماره پیامک ۵۰۰۱۱۵۱۷ ارسال نموده و یا با تلفن ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار