کد خبر: ۷۷۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ 10 September 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مفدا ، این جلسه با حضور سید ابوالقاسم هادی نیا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود داستار، دکتر عباسعلی ابراهیمی مهر سرپرست امور فرهنگی و فوق برنامه، سرکار خانم محبوبه حیدری کارشناس کانون های دانشجویی، فرید باشتی دبیر کل کانون های فرهنگی و مهندس احمد جاودانه مدیر پایگاه خبری مفدا و مسئول روابط عمومی معاونت برگزار شد.
برگزاری نشست هم اندیشی شورای ناظر بر فعالیت کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی
 
 دبیر کل منتخب کانون های فرهنگی ضمن عرض تسلیت بخاطر ایام محرم، به نیابت از سایر دبیران مشکلات، نیاز ها و دغدغه های کانون ها را جهت بررسی و ارائه راهکارهای مناسب به ترتیب و تفصیل بیان کرد.
فرید باشتی در این خصوص گفت: یکی از دغدغه ها و بزرگترین آن ها بحث مشکلات مالی و تامین اعتبار جهت ارائه برنامه های کانون ها می باشد.دبیران کانون ها و تشکل ها سیاسی همگی خواستار این بودند که در ابتدای هر ترم با توجه به فعالیت ها و برنامه ها میزان مشخصی بودجه در اختیارشان قرار بگیرد.
وی افزود: بحث دیگر مسئله نظافت و مشکلات سرمایشی و گرمایشی مربوط به اتاق هایی است که در اختیار کانون ها قرار گرفته است؛ از نکات دیگر که به ترتیب نیاز کانون فیلم و عکس به یک دوربین عکاسی، اختصاص بودجه لازم برای فعالیت کانون کتابخوانی، حمایت از کانون های موسیقی و تئاتر و هنرهای نمایشی در جهت اجرای برنامه ها مطابق با عرف موجود و هم چنین واگذاری بخشی از برنامه های دانشگاه به این دو کانون، همکاری و پیگیری مسائل مربوط به کانون محبان اهل بیت (ع) بویژه در مورد پیاده روی اربعین، پراخت مطالبات معوقه از برنامه های پیشین کانون شعر و ادب و هم چنین حمایت از کانون خیریه جهت کمک رسانی به دانشجویان کم بضاعت و بی بضاعت از مهم ترین نیاز ها و مسائل کانون های فرهنگی است که امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان فرهنگی دانشگاه حل و فصل شوند.
برگزاری نشست هم اندیشی شورای ناظر بر فعالیت کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی

سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پس از تسلیت ایام محرم بیان کرد: معاونت بر نقش ویژه کانون ها و تشکل ها در اشاعه و گسترش فعالیت های فرهنگی، علمی، ادبی و مذهبی کاملا واقف است و بر این موضوع تاکید دارد.
وی افزود: امیدواریم با پر رنگ شدن فعالیت کانون های دانشجویی شاهد ایجاد فضای نشاط و امید در دانشگاه باشیم و در این خصوص بر حمایت همه جانبه در گسترش فعالیت ها و حل مشکلات تاکید داریم؛ کانون ها نیز لازم است برنامه های پیشنهادی خود را در شروع ترم به معاونت ارائه دهند تا در شورای فرهنگی دانشگاه بررسی شود و نیاز های کانون ها تامین گردد.
برگزاری نشست هم اندیشی شورای ناظر بر فعالیت کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی

حجت الاسلام و المسلمین مسعود داستار پس از عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) گفت: از معاونت محترم به سبب تغییر نگرش جهت سازماندهی و رصد مشکلات کانون ها سپاس گذارم؛ در ارتباط با کانون ها دیدگاه نهاد یک نگاه حمایتی است که موجب افزایش انگیزه و تلاش بین دانشجویان عزیز شود.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ادامه داد: همه تشکل ها و کانون ها برنامه های خود برای ترم آینده را به معاونت ارائه بدهند تا شورا پس از بررسی حداقل برای هر کانون یک برنامه محوری را تصویب کند تا عدالت میان کانون ها برقرار شود و در صورت تامین اعتبار به هر کانون متناسب با نیاز هایش مبلغی مشخصی اختصاص یابد.
وی افزود: در خصوص برنامه پیاده روی روز اربعین نیز معاونت فرهنگی، سایر دانشگاه ها را رصد کند تا یک راهکار قانونی جهت برگزاری این برنامه مذهبی پیدا شود، هم چنین از بانک رفاه کمک هزینه ای برای اعزام دانشجویان به این اردوی زیارتی دریافت کنیم.
در پایان سایر اعضاء نیز به بیان نظرات ، راهکار ها و پیشنهادات خود برای رسیدن به یک توافق جامع جهت حل مشکلات و بهبود عملکرد کانون ها پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار