مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرعامل شرکت تولید برق هرمزگان در سکوت خبری برگزار شد و مدیر عامل پیشین شرکت مدیریت برق هرمزگان قبل از پایان حکم انتصاب تغییر و مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس جایگزین وی شد.
کد خبر: ۷۷۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 09 September 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از برق نیوز، مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرعامل شرکت تولید برق هرمزگان در سکوت خبری برگزار شد و مدیر پیشین شرکت مدیریت برق هرمزگان قبل از پایان حکم انتصاب تغییر و مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس جایگزین وی شد و این مراسم صبح پنچ شنبه در نمازخانه نیروگاه بندرعباس با حضور معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی برگزار شد.
مراسم تقدیر و قدردانی از خدمات حجت اسدی در زمان تصدی مدیریت عامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان و و معارفه حسین سلیمی، مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با حضور عبدالرسول پیشاهنگ، معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی  برگزار شد.
معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در جلسه معارفه مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس با اشاره به شرایط بسیار دشوار و تابستان سختی که گذشت، اظهارداشت:علی رغم تمامی مشکلاتی که وجود داشت با تلاش پرسنل صنعت برق کشورموفق شدیم ۲۲۰۰ مگاوات بیشتر از سال گذشته تولید داشته باشیم که جای تشکر و قدردانی دارد.
پیشاهنگ افزود:نیروگاه بندرعباس از لحاظ جایگاه در جنوب شرق کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و همگان اهمیت و ارزش این جایگاه را درک کرده اند.
وی با اشاره به ورود نیروگاه‌های جدید به شبکه برق کشور، تاکید کرد: به همان نسبت بار به شبکه اضافه شده است و از این‌رو حفظ ظرفیت و پایداری تولید برق در نیروگاه‌های قدیمی همچنان اهمیت خود را حفظ کرده است.
معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تصریح کرد:با بهره برداری از نیروگاه کلاس F. هنگام نیز، نیروگاه بخاری بندرعباس جایگاه ویژه خود را حفظ خواهد کرد.
چرا که از لحاظ پایداری تولید برق، نیروگاه‌های بخار با ۸۰ درصد ضریب بار، سیکل‌های ترکیبی با ۷۰ درصد و نیروگاه‌های گازی با ۶۰ درصد در مدار می‌ماند.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه نیروی انسانی در صنعت برق، افزود: با توجه به حضور نیرو‌های متخصص، تحصیلکرده و اهل فن حضور دارند در نیروگاه بندرعباس، همواره از مشاوره‌های متخصصین این نیروگاه در جهت ساخت داخل قطعات استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار