با فعالیت "سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری" سالانه هشت میلیارد ریال از بابت حذف کاغذ و هزینه های مرتبط با آن در بیمارستانهای خراسان رضوی صرفه‌جویی می‌شود.
کد خبر: ۷۷۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 09 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی روز پنجشنبه با بیان این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از اجرای طرح رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری در بیمارستانها تعداد برگه های هر سند برای بیمار به طور میانگین ۲۰ برگ برآورد می شد.
دکتر سید مرتضی وجدان افزود: با اجرای سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری از بابت هزینه های مصرف کاغذ، نیروی انسانی، هزینه انباشت و نگهداری اسناد صرفه جویی می شود.  
وی اضافه کرد: سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری اکنون در ۴۱ بیمارستان دانشگاهی استان خراسان رضوی در حال پیاده سازی است و به تدریج در بیمارستان های خصوصی نیز اجرا می شود.
مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت:از  زمان اجرای طرح رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری در بیمارستانهای خراسان رضوی طی دو هفته گذشته تاکنون حدود دو هزار و ۵۰۰ سند به صورت آزمایشی کارشناسی شده است.
وجدان افزود: هم اکنون افزون بر سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، روستائیان و عشایر، بیمه ایرانیان، بیمه همگانی و سایر اقشار خدمات رسانی می شوند.  
 حدود ۵۸ درصد از جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت هستند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار