کد خبر: ۷۷۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 31 August 2019

چندی است بعنوان تعیین حدود یا دیوار کشی، مسیر تردد ساکنان بخشی از محله داماهی حد فاصل خیابان های گوهران 35 و 48 مسدود شده است.
به گزارش «تابناک» هرمزگان، ماجرا مربوط به قطعه زمینی چند برابر عرف قطعات منطقه است که که انتظار و تصور می‌رفت از سوی شهرداری برای فضای باز و تنفس محله‌ای یا حتی فضای سبز در نظر گرفته شود! (صرف نظر از داستان‌های عجیب مالکیت آن که در مقطعی نه چندان دور منجر به تخریب بنای صوری احداثی در ملک تصرفی هم شده بود)، هم‌اکنون مجوز ساخت بنای مسکونی در این زمین صادر شده و متأسفانه مسیر ورودی این منطقه را نیز مسدود کرده است.

ماجرای قطعه زمین مشکوک در گوهران ۳۵ بندرعباس و درد دل اهالی

با ساخت این بنا، عملاً طبق کروکی، کوچه‌ای ناموزون و عجیب با عرض متغیر دو تا سه متر باقی می‌ماند که این نوع گذربندی در منطقه‌ای که چندان قدیمی نیست بسیار تعجب برانگیز است و از آن عجیب تر آنکه از سمت دیگر ملک کوچه‌ای حدود چهار متر در نظر گرفته شده که می‌توانست با افزودن به سمتی که مسیر عبور و مرور فعلی است ، حداقل مشکل تردد را برای ساکنان مرتفع نماید.
البته نکات عجیب دیگری در خصوص این ملک وجود دارد. عقب نشینی ملک نیز با توجه به اشراف آن به خیابان و نزدیکی به قوس و تقاطع دو خیابان پر تردد محلی کمتر از سایر مجاوران است که شائبه‌هایی را در پی داشته است.
ساکنان این محله در نامه‌نگاری‌هایی به مراجع مختلف، ضمن درخواست برای بررسی این پرونده تأکید دارند که در محل احداث این بنا تجدیدنظر صورت گرفته و دلایل عدم عقب‌نشینی این ملک مشخص شود!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار