در هفته دولت صورت می‌پذیرد؛
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از افتتاح و بهره برداری رسیدن ۳۶ پروژه در حوزه راهداری همزمان با هفته دولت در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 25 August 2019
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان هرمزگان، یوسف عابدینی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل اجرای بیش از ۲۳۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری راه‌های اصلی و روستایی و روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ، عملیات تعریض و بهسازی و رفع دو نقطه پر تصادف جهت بهبود سطح رویه و افزایش ایمنی مسیر است.
وی اضافه کرد: اعتباری بالغ بر ۵۴۶۲۰۰ میلون ریال از منابع ملی و استانی جهت تکمیل این تعداد پروژه هزینه شده است  که میتواند تاثیرات مهمی در جهت بهبود سیستم حمل و نقل و روانی تردد داشته باشد.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان به پروژه‌های مهم در هفته دولت اشاره و بیان کرد: روکش آسفالت محور بندرعباس – بندرخمیر (محور بندر شهید رجایی) به طول ۶ کیلومتر، روکش آسفالت جکدان – جاسک به طول ۳۰ کیلومتر، تعریض و بهسازی محور تنگ بستک (چاه بنارد) به طول ۶ کیلومتر و روکش آسفالت محور‌های میناب- بشاگرد –به طول ۱۰ کیلومتر از مهمترین پروژه‌های قابل بهرداری در هفته دولت امسال است.
عابدینی خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها در سال گذشته و برخی در سال جاری وارد مرحله عملیاتی شده و اکنون آماده بهره‌برداری شده است.
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار