نشست کمیته برگزاری آئین تکریم و معارفه ی حجت الاسلام مزارعی و دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل جدید دادگستری استان برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 25 August 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد پس اعلام قطعی بودن تغییر رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در هفته گذشته و پس از تعویق زمان تودیع و معارفه تغییر جدید ، بالاخره امروز اعلام شد که این آئین تودیع و معارفه پنج شنبه 7 شهریور برگزار خواهد شد.
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ با اعلام این خبر نوشت : نشست کمیته برگزاری آئین تکریم و معارفه ی حجت الاسلام مزارعی و دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل جدید دادگستری استان برگزار شد.
 
حلالیت طلبی رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از مردم / مزارعی : محرومیت استان بارها اشکم را درآورد

رئیس کل دادگستری استان در این نشست با اظهار اینکه در دوران مدیریتم در استان ،تلاشم در جهت ارتقاء جایگاه همکاران و دادگستری استان در کشور بوده است افزود : خدمت در این استان از دوران شیرین خدمتم بود و در طول بیش از 4 سالی که در خدمت مردم کهگیلویه و بویراحمد بودم بارها بخاطر محرومیت استان، اشکم درآمد و ازمردم استان طلب حلالیت دارم.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در خصوص سفر معاون اول قوه قضائیه به استان اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول محترم  قوه قضائیه روز چهارشنبه میهمان مردم خونگرم و میهمان نواز کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.
وی افزود : این آئین با حضور حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده مقام معظم رهبری و نماینده ی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، معاون اول قوه قصائیه ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، استاندار و مدیران و روسای ادارات و سازمان ها ، خانواده های معظم شهداء ، معتمدین و ریش سفیدان و اعضای شوراهای حل اختلاف در روز پنج شنبه 7 شهریور ساعت 10 صبح در سالن مرحوم دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.
لازم بذکر است برخی از سایت های استان ،در فضای مجازی برگزاری این مراسم را روز چهارشنبه 6 شهریور اعلام کرده بودند که صحت ندارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
بدترین خبر تودیع مزارعی مدافع حقوق مظلومان و دشمن ذردان بوده مزارعی قربانی زر و زود و تزویر شد خدایا ازشون نگذر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار