کامبیز حسین پور مدیر مسئول چلچله
کد خبر: ۷۷۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱ 14 August 2019

چه شد که برخی از اصول خود کوتاه آمدند و به یکباره سر خود را تراشیدند ؟ و اکنون بدون ریش و دندان عقل با دستانی لرزان و قامتی خمیده بر سر خوان نعمت ، دستبوس پدر خوانده‌اند؟اینان از پیروان سیاه جامگانند یا سرخ جامگان؟
چه شد که این ریش تراشیده‌های خشکیده، دوباره سبز شدند؟…(پدر خوانده؟…)
همگان تعجب می‌کنند اما این نخستین بار نیست که سخن از نام پدر خوانده به میان می‌آید ، آنان که آلزایمر نگرفته‌اند به خوبی به یاد دارند که یک روز در صفحه اول یکی از روزنامه ها تصویری بسیار درخشان از مافیا نقش بسته بود…اما سیاست واقعا کثیف است؟

پدر خوانده هرمزگان کیست؟(قسمت دوم)

قدر مسلم پدر خوانده نیز هر چه باشد احمق نیست که به آنان تعارف کرده است تا از خوان نعمت وی استفاده کنند.
چرا که چه معاون و چه مباشر …. هر دو متهم هستند حال ردیف اول خوان باشند و یا ردیف آخر …. و صد البته جایگاه آنان کنار همان فاضلابی است که با کمال متانت و بزرگی کنارش ایستاده‌اند و جای سؤال است چرا کسی که همواره به لجنزار فکر می‌کند فرصت این را پیدا کرده است تا با سوء استفاده از نام پدر خوانده به دنبال یک لقمه نان برای خود باشد؟
اینان همان کسانی هستند که وقتی افروز رخت از جهان بر بست صبح مظفرشان دمید و به پایکوبی و رقص پرداختند ، پس خیالتان راحت اینان برایشان هیچ اهمیتی ندارد که در کنار فاضلاب سفره پهن باشد یا در کنار زباله دانی و به قول قدیمی‌ها هر جا که شد ، منزل شد، مینشینند ، می‌خورند و می‌روند و در نهایت به ریش پدرشان هم می‌خندند، پدر خوانده که سهل است.
این عده فقط منتظرند تا پدر خوانده دست در جیب کند و بسته ای آدامس به آنان مرحمت نماید ، آن هم از جنس خارجی تا نشخوار کنند و غذایشان هضم شود، و این هم از نصیحت‌های دلسوزانه پدر خوانده است که می‌گوید همیشه همراهتان آدامس داشته باشید ، اما کجاست گوش شنوا؟..
قدر مسلم کار پدر خوانده این نیست که دست به کمر بزند و بی خیال دنیا صفحات سیاه یک نمایشنامه از پیش تعیین شده را تماشا کند که اگر یک لحظه غفلت کند ریشه‌اش را چنان می‌زنند که نتواند قد علم کند.
خوان نعمت هم اکنون در غرب و شرق و مرکز پا بر جاست ، پر بار و چرب و نرم ، فقط کافی است با سیستم آشنا باشی…دیگر هیچ چیز نمیتواند مانع شما برای رسیدن به سینی کباب‌ها شود.
چیدمان گوشت‌ها نیز به نحوی است که به همه به اندازه کافی می رسد ، چه تهران باشند و چه …، اما آیا فرزندان ناخلف فاضلاب نشین به همین اندازه قانع خواهند شد؟
خیر…اینها پسرشان دختر فلانی را گرفته و دخترشان عروس خانواده فلانی است…اینها آقازاده دارند، اینها دیگر پول نمی خورند ، زمین می خورند و دوباره بلند می شوند و رای می شمارند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار