معاون سیاسی استاندار قزوین:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین :رسانه و خبرنگار مانند نبض جامعه است که می تواند بسیاری از مسائل را کنترل کرده و موجب اعتمادسازی شود و جامعه بانشاط مدیون رسانه و خبرنگار است.
کد خبر: ۷۶۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 05 August 2019

رسانه و خبرنگار نبض جامعه است

 به گزارش تابناک  قزوین ، منوچهر حبیبی در  اهمیت اطلاع رسانی در عصر کنونی گفت:رسالت اصحاب رسانه در شرایط کنونی امیدآفرینی است تا توطئه دشمنان خنثی شود.

وی افزود:رسانه ای که زنده است در توسعه کشور می تواند موثر باشد و ما وظقیه داریم از رسانه های فعال حمایت کنیم.

حبیبی اضافه کرد: نقش رسانه ها درتوسعه گردشگری بسیار تعیین کننده و موثر است و شما می توانید گاهی با یک گزارش، عکس و فیلم، گفتگو و خبر می توانید به جذب گردشگر کمک کنید.

وی اظهارداشت: باید مدیران دستگاهها از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند تا به اهداف تعیین شده دست یابند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: خبرنگار یک حرمت و کرامت ویژه دارد که باید از سوی مدیران، مردم و خود خبرنگاران مورد توجه قرار گیرد.
حبیبی اظهارداشت: یکی از ویژگی های رسانه های استان این است که بانوان بسیار پر رنگ هستند و نقش تاثیر گذاری دارند و سیاست دولت تقویت جایگاه بانوان است.

وی اضافه کرد: برای خبرنگار صادق باید محیط فعالیت آزاد باشد و به سادگی به همه اطلاعات دسترسی داشته باشد مگر در موارد خاص  که همه قبول دارند لذا باور داریم که خبرنگار باید بتواند براحتی کسب خبر کرده و با صداقت آن را منتشر کند.
حبیبی اضافه کرد: مردم باید از خبر شما منفعت ببرند و فعالیتهای رسانه ای ما را یک گام به توسعه نزدیک کند.  
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: اگر خلاء خبری نباشد فصای مجازی قدرت زیادی نخواهد داشت لذا هر چقدر بتوانیم این کمبود را جبران کنیم از انتشار اخبار غیر واقعی، هیجانی و خبرهایی که جامعه را ملتهب می کند جلوگیری کرده ایم.
وی بیان کرد: چراغ هر اداره با رسانه روشن است هر چقدر عملکرد دستگاهها در رسانه منتشر شود رضایت مردم بیشتر جلب می شود و کسی از رسانه ضرر نمی کند.
حبیبی اظهارداشت: با توجه به شرایط خاص کشور همه ما نیازمند همدلی میان دولت و ملت هستیم تا بتوانیم با دشمنان مقابله کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن امروز شمشیر را از رو بسته و با کشورهای مرتجع منطقه دنبال نابودی تمامیت کشوراست و حتی داروهای ما را تحریم کرده اند که هرچند شرایط ما سخت شده اما باید دنبال امید آفرینی در جامعه باشیم.  
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: با برنامه ریزی خانه مطبوعات و اداره ارشاد تلاش می کنیم  یک برنامه منسجمی را در روز خبرنگار برگزار کنیم.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: پایش خبرنگاران فعال قزوین و رفع مشکلات معیشتی، مسکن، بیمه و حمایت از رسانه های تاثیرگذار در اولویت برنامه های مسئولان فرهنگی استان قرار دارد.
حبیبی اظهارداشت: باید از پراکندگی و نابسمانی در حوزه رسانه خارج شویم لذا پایش خبرنگاران در دستور کار است و برای اجرای این کار نیازمند جمع آوری اطلاعات دقیقی از همه فعالان رسانه هستیم.

وی بیان کرد: پایش خبرنگاران و شناسنامه دار شدن آنها، طرح‌ بیمه درمانی، مسکن خبرنگاران و پرداخت تسهیلات به رسانه ها از مشکلات قدیمی است که باید حل شود.  

حبیبی اظهارداشت: برای پرداخت تسهیلات ویژه به خبرنگاران و توزیع بسته های حمایتی  در حوزه های مختلف آمادگی داریم و برای توئزیع عادلانه آگهی ها در کیان مطبوعات هم پیگیری لازم صورت می گیرد.

وی بیان کرد: عزم ما این است که بخشی از مشکلات خبرنگاری را حل کنیم و در این راه نیازمند همکاری همه خبرنگاران و رسانه های مکتوب و مجازی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار