تیم بسکتبال بهمن بهبهان توانست مقام اول مسابقات چهار جانبه بسکتبال جام ولایت در شهر یاسوج را کسب کند.
کد خبر: ۷۶۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳ 03 August 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس هیئت بسکتبال شهرستان بویراحمد گفت : مسابقات بسکتبال چهار جانبه جام ولایت از تاریخ ۱۰ الی ۱۱ مرداد ماه به میزبانی شهر یاسوج در سالن شهید پایدار برگزار شد.
آیدن روان افزود : این مسابقات با حضور تیم هایی از بهبهان ، بوشهر ، بزرگسالان و تیم جوانان یاسوج به مدت دو روز به صورت دوره ای برگزار گردید که در نهایت تیم بهمن بهبهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
روان در ادامه گفت : تیمهای بوشهر ، جوانان یاسوج به ترتیب مقام های دوم و سوم و تیم بزرگسالان یاسوج چهارم شد.
 
قهرمانی بهبهانی ها در مسابقات 4 جانبه بسکتبال یاسوج
 
خبر خوش برای دوستداران بسکتبال
در حاشیه این بازی ها رئیس هیئت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد ، با خوب توصیف کردن ، سطح بازی ها گفت : برگزاری بازی های دوستانه و تمرینی در دستور کار این هیئت قرار گرفته است و سعی می شود ، سطح و کیفیت اینگونه بازی ها افزایش یابد.
حشمت الله اقبال پناه افزود : با توجه به وجود استعدادهای خوب در رشته بسکتبال در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد ، سعی می شود همه ی هیئت های استانی راه اندازی و فعال شوند.
اقبال پناه مهمترین مشکلات بسکتبال استان را کمبود امکانات ، کمبود مربیان آگاه به دانش روز و حتی معدود بودن داوران آگاه به دانش روز عنوان کرد و گفت : در تلاش هستیم که از همه امکانات موجود در شهرستان ها و کمک گرفتن از امکانات دیگر دستگاه ها ، به رونق بسکتبال استان کمک کنیم.
وی در خصوص تربیت مربی و داوران آگاه به دانش روز هم گفت : طی درخواستی که از فدراسیون بسکتبال داشته ایم ، مجوز برگزاری یک دوره کلاس مربیگری و یک دوره کلاس داوری را اخذ کرده ایم.
اقبال پناه ادامه داد : دوره های مربیگری و دواری درجه 3 در استان به ظرفیت 25 تا 30 نفر در هر کلاس برگزار می شود که استقبال خوبی هم از ثبت نام این دوره شده است .
 
قهرمانی بهبهانی ها در مسابقات 4 جانبه بسکتبال یاسوج
بهمن بهبهان قهرمان بازی ها
در این دوره از بازی های چهار جانبه در شهر یاسوج ، تیم بهمن بهبهان توانست مقام اول را کسب کند و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.
مربی و بازیکن تیم بهمن بهبهان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : کیفیت مسابقات نسبت به سال های گذشته از کیفیت بهتری برخوردار بود که جا دارد از مسئولین بسکتبال استان و شهرستان بویراحمد تقدیر و تشکر کنیم.
مهدی زینعلیان افزود : هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ داوری ، از کیفیت ایت مسابقات 4 جانبه رضایت داشته ایم و لازم است از میهمان نوازی میزبانان تقدیر کنیم.
زینعلیان که خود در سطح رقابت های لیگ 1 کشور بازی می کند ، در خصوص تیم بهمن بهبهان هم اظهار داشت : این تیم یک سال است که تاسیس شده است اما با حمایت های خوب مالک تیم در اولین حضور در مسابقات چند جانبه توانست قهرمان رقابت ها شود.
وی مهمترین مشکلات بسکتبال را در بیشتر مناطق نبود امکانات و حمایت های مالی عنوان کرد اما گفت : خوشبختانه در شهر بهبهان مالک باشگاه تونسته است یک سالن اختصاصی برای تیم بسکتبال بهبهان برای تمرین قرار دهد که همین عامل باعث افزایش کارایی تیم شود و خوشبختانه تیم ما از هماهنگی و عملکرد تیمی خوب برخوردار است.
 
قهرمانی بهبهانی ها در مسابقات 4 جانبه بسکتبال یاسوج
 
کمبود امکانات در بسیاری از مناطق وجود دارد
تیم دوم این رقابت ها ، سبز سوار بوشهر بود که مربی این تیم در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از کیفیت برگزاری مسابقات ابراز رضایت کرد.
سید مصطفی خارگی زاده افزود : سال های گذشته هم با تیم های دیگری به کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج آمده بودم اما امسال که با تیم جدید در این مسابقات شرکت کردیم ، تغییراتی در کیفیت بازی ها و داوری دیدم که لازم است به مسئولین استانی و شهرستانی بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد تبریک بگویم.
خارگی زاده گفت : متاسفانه در مناطق جنوبی و مناطق محروم ، مشکلات مالی و نبود اسپانسر قوی از مهمترین مسائلی است که تیم های باشگاهی در رشته بسکتبال با آن مواجه هستند.
وی ادامه داد : وجود مشکلات مالی برای تیم های باشگاهی در استان بوشهر در حالی است که این استان قطب درآمد کشور است اما همچنان مشکلات ما در ورزش بسکتبال پابرجا است.
 
لازم به توضیح است در پایان این بازی ها و در مراسم اختتامیه ، مدال های تیم های اول ، دوم و سوم توزیع گردید و تیم بهمن بهبهان به عنوان تیم برتر کاپ قهرمانی را بالای سر برد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار