وزیر اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان یک شبکه تخلفات ارزی را شناسایی و به دام انداختند.
کد خبر: ۷۶۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 02 August 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان یک شبکه تخلفات ارزی را شناسایی و به دام انداختند.
وی گفت: متخلفین طی سال های 1395 الی 1397 اقدام به ثبت یا اجاره تعدادی شرکت تجاری صوری نموده و پس از پرداخت میلیون ها تومان رشوه توانسته اند اقدام به ثبت سفارش واردات کالاهای اساسی و دریافت بیش از 250 میلیون دلار ارز دولتی از بانک های مختلف نمایند. این شبکه بخش ناچیزی از ارز دریافتی را به واردات اختصاص داده و با مصرف مابقی آن در مجاری غیر قانونی، چند صد میلیارد تومان مال نامشروع به دست آورده اند.
علوی گفت: عناصر اصلی شبکه با دریافت وکالت از برخی کارمندان از نام و حساب های بانکی آنان برای پوشش فعالیت های مجرمانه خود سوء استفاده نموده و قصد فرار از پرداخت مالیات های کلان حاصل از فعالیت ها را نیز داشتند. یکی از سران شبکه که مدتی متواری و در صدد خروج غیرقانونی از کشور بود، دستگیر و همراه با سایر اعضاء تحویل مراجع قضایی شدند. 
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار