کد خبر: ۷۶۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 02 August 2019

معاون وزیر ورزش وجوانان در نشست به نماینده سمن های سه استان کشور؛ تندگویان: امکان بهره وری از فضای مجازی و بسترهای الکترونیک باید در تمام استان ها فراهم شود.

تندگویان: مدیران قبلی توجه چندانی به حوزه جوانان نداشتند

نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان و معاون امور جوانان با نمایندگان مجامع سه استان سیستان و بلوچستان ؛ هرمزگان و کرمانشاه در تهران برگزار شد.
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از برنا؛ محمد مهدی تندگویان-معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان -دراین جلسه گزارشی از وضعیت و عملکرد سمن های این سه استان ارائه کرد .
وی در ابتدا با اشاره به فعالیت حائز اهمیت سمن های استان سیستان و بلوچستان گفت: مجامع مردم نهاد این استان  ،در بخش تشکل های جهادی  فعال تر هستند.
وی با  تاکید بر اینکه اصلی ترین مشکل استان سیستان و بلوچستان پهناوری آن است، به صورتی که حتی در پایش هایی که انجام شده است این موضوع بیشتر از هرچیزی خود نمایی می کند ادامه داد : برای حل این‌ مشکل باید بستر فضاهای مجازی و الکترونیک را با امکان رصد و پایش افزایش دهیم .
تندگویان افزود : البته این  بهره وری از فضای مجازی و بسترهای الکترونیک و امکانات ارتباطی  باید در تمامی استان ها صورت گیرد و  اعتباراتی  برای مجامع در این خصوص در  نظر گرفته شود .
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در ادامه در خصوص وضعیت  فعالیت های سمن های استان کرمانشاه گفت :  این استان از داشتن معاون جوانان محروم است و دلیل آن نیز به مباحث درون استانی بازمی گردد.در حال حاضر به دلیل نبود معاون امور جوانان در این استان ،بسیاری از طرح ها و برنامه های مرتبط با جوانان دچار مشکل شده است، اما بازهم با این شرایط شاهد تشکل هایی با فعالیت های خوب و مثبت هستیم.
محمد مهدی تندگویان در خصوص سمن های جوانان استان هرمزگان نیز اینگونه توضیح داد: خوشبختانه با تغییراتی که در این استان در سطح مدیریتی و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته، تصور سالی خوب و با تحولاتی مثبت  را در این استان داریم .گفتنی است مدیران قبلی توجه چندانی به حوزه جوانان نداشتند و امیدواریم مدیران جدید توجه حائز اهمیتی به حوزه جوانان داشته باشند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار