استاندار قزوین با اشاره به رابطه مردم با نظم و امنیت در جامعه بیان کرد: مردم بعد از سلامت به امنیت نیازمند بوده و آن را در اولویت نیازهای اساسی خود قلمداد می کنند.
کد خبر: ۷۶۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 31 July 2019

امنیت پس از سلامت، مهم ترین نیاز شهروندان

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین  در نخستین نشست شورای نظم عمومی استان افزود: امنیت برای مردم همواره مهم است البته اهمیت این موضوع بیشتر در زمانی که یک جامعه ناامن باشد، مشخص می شود.
عبدالمحمد زاهدی تصریح کرد: مولفه امنیت در تمامی امور کشور تاثیرگذار است و نقش مردم نیز در این راه بسیار حیاتی و اثر گذار است.
وی بااشاره به نقش مردم در ایجاد و برقراری نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما در همه زمینه ها از مردم انتظار داریم اما باید از قبل بیشتر به فرهنگ سازی، نقش رسانه ها و گروه های مرجع توجه خاص و ویژه ای داشته باشیم.
زاهدی اضافه کرد: نیروی انتظامی می تواند از گروه های مرجع مانند ورزشکاران، هنرمندان، روحانیان، تشکل های صنفی و صاحبان حرف و مشاغل در حوزه امنیت و نظم نیز استفاده کند.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی اگر به یک درک مشترک از موضوعی نرسند به طور حتم در تصمیم گیری هایشان با مشکل روبرو می شوند، تصریح کرد: در حوزه نظم و امنیت و استقرار آن در جامعه نیز در ابتدا باید به یک درک مشترک برسیم و بعد تصمیم گیری کنیم.
استاندار قزوین اضافه کرد: به طور یقین اگر نظم در جامعه نباشد امنیتی نیز در آن وجود نخواهد داشت و اگر نظم نباشد شاهد ناامنی ها نیز خواهیم بود.
وی به رابطه مردم با نظم و امنیت اشاره و تصریح کرد: مردم بعد از سلامت به امنیت نیازمند بوده و آن را در اولویت نیازهای اساسی خود قلمداد می کنند.
زاهدی تاکید کرد: بسیاری از دستگاه ها از جمله شهرداری ها، اوقاف و امور خیریه، راهداری و سایر حوزه ها می توانند در بخش کمک های مادی و غیر مادی با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.
به گفته استاندار قزوین، پروژه های بزرگ مسکونی، تجاری، عمرانی و اقتصادی استان باید پیوست امنیتی و انتظامی داشته باشند.

برچسب ها: استاندار ، سلامت ، امنیت ، جامعه ، نظم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار