سرپرست فرمانداری شهرستان قدس از پیگیری حل مشکلات منطقه محروم شهرک عزیزی از جمله فاضلاب، روشنایی، احداث بوستان، آسفالت و مباحث امنیتی با قید فوریت خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 31 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس در حاشیه بازدید از منطقه محروم شهرک عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص مسائل و مشکلات این شهرک اظهار داشت: ابتدا باید بگوییم که قولی نمی‌دهم و سعی می‌شود به‌صورت عملیاتی کار شود و در درجه اول این منطقه به دلیل ساختار زمین مشکلات شبکه فاضلاب دارد و همچنین قرار بر خرید ساختمان مسکونی ۶ نفر از ساکنان این محله برای احداث بوستان محله‌ای بود که می‌بایست در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: موضوع مهم دیگر شبکه فاضلاب است که تا حدودی پیشرفت کرده و بعضی مناطق از فاضلاب برخوردار نیستند که می‌بایست در دستور کار قرار گیرد و موضوع دیگر ساماندهی و جمع‌آوری نخاله از زمین معروف به زمین کارخانه آسفالت است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قدس بیان داشت: موضوع دیگر آسفالت این منطقه است که بایستی مدنظر قرار گیرد و روشنایی منطقه نیز با توجه به صحبت مدیرکل اداره برق آمادگی دارند تا روشنایی مناطق دارای مشکل حل شود و کسانی که مشکل انشعاب برق‌دارند نیز این آمادگی وجود دارد تا با انجام اقساط هزینه صاحب انشعاب برق شوند.

واثقی گفت: با توجه به درخواست مؤکد در خصوص مباحث امنیتی و انتظامی شهرک عزیزی، این مورد در شورای تأمین شهرستان مطرح خواهد شد تا این مشکل نیز برطرف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مباحث و مشکلات با قید فوریت در دستور کار قرار خواهد گرفت و دستورات لازم به ادارات ابلاغ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار