پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد .
کد خبر: ۷۶۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹ 17 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر یاسمن خداداده، دانشیار و مدیر گروه طراحی صنعتی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا ضمن اعلام این خبر افزود: پذیرش بدون کنکور این دانشگاه از نیمسال اول امسال در مقطع کارشناسی و در چهار رشته حقوق، مهندسی رایانه، معماری و طراحی صنعتی در این جزیره آغاز می شود.
وی میانگین شهریه برای ثبت نام در این رشته را حدود ۶ میلیون تومان برای هر نیمسال عنوان و اعلام کرد: متقاضیان می توانند تا ۶/ ۶/ ۹۸ برای ثبت نام در این رشته به آدرس : https://kish.ut.ac.ir/ مراجعه نمایند.
دکتر خداداده اضافه کرد: مدرک دانش آموختگان پردیس کیش، مدرک رسمی دانشگاه تهران است و محتوای آموزشی و تعداد واحدهای هریک از رشته های مذکور مطابق با سر فصل دروس و تعداد واحدهای همان رشته در دانشگاه تهران است، همچنین محل تحصیل جزیره کیش و بصورت تمام وقت خواهد بود.
پردیس بین المللی کیش به عنوان یکی از زیر مجموعه های دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۶ در جهت جهانی سازی آموزش عالی در جزیره کیش تاسیس و راه اندازی شد.
در حال حاضر حدود ۲۶۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در مجموعه رشته های فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم پایه، هنر و علوم انسانی در پردیس کیش مشغول تحصیل هستند و حدود ۲۷۰۰ نفر تا کنون از این پردیس فارغ التصیل شده اند.
تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور مطابق استانداردهای بین المللی، گسترش آموزش عالی در مناطق آزاد و استفاده از همه ظرفیت های دانشگاه تهران برای بین المللی شدن، ورود به عرصه رقابت بین المللی برای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و جذب دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی و ارتقای شاخص های علمی دانشگاه و توسعه مرزهای دانش از جمله اهداف و ماموریتهای پردیس بین المللی کیش عنوان شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار