گزارش استاندار از یک دیدار خود و مجمع نمایندگان در تهران :
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت رفع موانع سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی گفت: سرمایه گذار خارجی در اجرای پروژه معدن فسفات چرام مشارکت می کند.
کد خبر: ۷۶۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 16 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست شورای معادن کشور به ریاست خداداد غریب پور معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، معاون عمرانی استاندار ، مجمع نمایندگان استان و برخی مدیران کل برگزار شد.
کلانتری در گزارشی که روابط عمومی استانداری آن را منتشر کرده است ، با اشاره به اینکه این نشست با هدف بررسی و مطالعه ظرفیت های معادن استان تشکیل شد، اظهار داشت: مقرر شد مطالعات سهمیه بندی و اکتشافات  معدنی ۱۰ هزار کیلومتر مربع از سطح استان از سوی سازمان ایمیدرو تا پایان سال جاری انجام شود‌.

 
گزارش استاندار از یک دیدار خود و مجمع نمایندگان در تهران / خبر خوش برای فسفات چرام

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این مطالعات برای نخستین بار در سطح استان انجام می شود، عنوان کرد: خروجی این مطالعات زمینه انجام سرمایه گذاری در خصوص استخراج معادن استان خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه معدن فسفات چرام، مهم ترین و بزرگ ترین معدن استان است، بیان کرد: این موضوع به صورت ویژه در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد سرمایه گذار خارجی بیش از یک هزار و۵۰۰ میلیارد تومان  در این معدن سرمایه گذاری کند.
نماینده عالی دولت در استان بر تسریع در روند اجرایی این طرح مهم صنعتی تاکید کرد.
کلانتری افزود: مقرر شد مطالعات اکتشافی معادن غیر فلزی استان شامل گچ، آهک و بوکسیت در سایر نقاط استان تکمیل و زمینه استخراج آنها فراهم شود.
وی تصریح کرد: نشستی در خصوص تعیین تکلیف معادن استان در آینده نزدیک در استان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
از طرف تعدادی از علاقمندان نشریه تابناک از مجموعه عوامل این نشریه بالاخص مسئول نشر کامنت ها که صادقانه و بدون ریاکامنتها را منتشر می کند تقدیر و تشکر می نماییم در رسانه باید ازادی بیان باشد که در تابناک مشهود است خسته نباشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار