پیروی منش مدیر سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: دو محور حرکتی رسانه ها دراین روزها بایستی قدرشناسی و لبیک به ولایت بابت حسن اعتماد 29ساله به آیت الله نعیم آبادی و هم حسن انتخاب یک عالم وارسته دیگر از دیار هرمزگان به سکانداری نماینده گی خود در استان مهم و راهبردی هرمزگان سوق یابد، مردم را برای روز میثاق با نماینده جدید امام خامنه‌ای در هرمزگان و اعلام سپاس از آیت الله نعیم آبادی در روزهای آینده با مروری از 29 سال گذشته و بیان ظرفیت‌های نماینده جدید، آماده کنید.
کد خبر: ۷۶۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 15 July 2019

به گزارش «تابناک» به نقل از بسیج رسانه هرمزگان، مرتضی پیروی منش مدیر سازمان بسیج رسانه استان ضمن تشکر از اصحاب رسانه در انعکاس خبر انتخاب نماینده جدید ولی فقیه در بندرعباس گفت: دو محور میثاق و تجلیل در واقع لبیک به ندای ولایت و قدردانی از انتخاب یکی دیگر از نیروهای مخلص و توانمند انقلاب اسلامی پس از 29 سال به نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان می‌باشد. لبیک به ولایت با حسن اعتماد به دکتر عبادی زاده بایستی محور این روزها باشد.

تجلیل خدمات 29 ساله آیت‌الله نعیم‌آبادی و لبیک به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده

تجلیل به معنی سپاس مردمی از فعالیت‌های ارزشمند آیت الله نعیم آبادی است که منشاء خیرات و اقدامات ماندگاری در استان بوده‌اند. چه کسی می‌تواند انواع خدمات شایسته وی را منکر شود همه بایستی بدانند که مردم هرمزگان قدردان نماینده 29 ساله ولایت در استان بوده و هستند پیام سپاس همه ما به آیت الله نعیم آبادی بایستی شاخص باشد.
مردم هرمزگان قدرشناس زحمات مخلصانه آیت الله نعیم آبادی بوده و به هیچ عنوان آنان را فراموش نخواهند کرد، شوک جابجایی آیت الله نعیم آبادی شاخص این روزهای هرمزگان است هر چند انتخاب نیروی تازه نفس از بین علمای هرمزگان این شوک را به زیبایی هرچه تمام‌تر به آرامش تبدیل کرده است. دو اقدام این روزهای مردم هرمزگان تجلیل از آیت الله و لبیک به نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان دکتر عبادی زاده است. همکاران پرتلاش رسانه هرمزگان پوشش وسیع این مرحله از تحولات هرمزگان شاخص شما نیز باشد.
دو محور حرکتی رسانه ها دراین روزها بایستی قدرشناسی و لبیک به ولایت بابت حسن اعتماد 29ساله به آیت الله نعیم آبادی و هم حسن انتخاب یک عالم وارسته دیگر از دیار هرمزگان به سکانداری نماینده گی خود در استان مهم و راهبردی هرمزگان سوق یابد، مردم را برای روز میثاق با نماینده جدید امام خامنه‌ای در هرمزگان و اعلام سپاس از آیت الله نعیم آبادی در روزهای آینده با مروری از 29 سال گذشته و بیان ظرفیت‌های نماینده جدید، آماده کنید.
انتظار است رسانه‌های استان بتوانند این دو محور شاخص حرکت و نگاه مردمی را با نهایت ضرافت و هنر زیبای رسانه‌ای، انعکاسی شایسته و مردم قدردان را جهت میثاق مجدد با ولایت بسیج نمایید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار