رئیس سازمان بسیج رسانه‌:
رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد باید به جامعه خبری در رابطه با بیمه نبودن خبرنگاران پاسخگو باشد گفت: وزارت ارشاد موظف است در حوزه تأمین بیمه تکمیلی و مسکن خبرنگاران ورود کند.
کد خبر: ۷۶۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ 12 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از تسنیم، مسعود بصیری در جلسه شورای راهبردی و همفکری بسیج رسانه اظهار داشت: بسیج رسانه باید مطالبه‌گر مشکلات جامعه خبرنگاران و صنف مطبوعات باشد.

 

خبرنگاران امنیت شغلی ندارند/چرا کاغذ سیگار با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود؟

رئیس سازمان بسیج رسانه افزود: یکی از سئوالات اهالی رسانه تغییرات زیاد در حوزه معاونت وزارت ارشاد است که در 6 سال گذشته چهار مدیر در این پست مدیریتی عوض شده‌اند و ثبات مدیریتی در این بخش وجود ندارد.
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: چرا بسیاری از صنوف همچون کامیون‌داران بیمه تکمیلی و وضعیت بیمه‌ای مشخصی دارند اما وضعیت شغلی خبرنگاران مشخص نیست و امنیت شغلی ندارند.
بصیری خاطرنشان کرد: چرا کاغذ سیگار با ارز 4200 تومانی وارد می‌شود اما مدیران مطبوعات قادر به تهیه کاغذ برای نشریات و روزنامه‌های خود با ارز 4200 تومانی نیستند.
وی افزود: کل یارانه‌ای که در سال به مطبوعات تعلق می‌گیرد 21 میلیارد تومان است که در مقایسه با سایر هزینه‌های کشور بسیار ناچیز است و دولت باید برای تأمین اعتبار لازم جامعه مطبوعات فکر اساسی کند.
رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه تمرکز بر هدف و استفاده از تمامی امکانات موجود کشور و گردآوری بسیج توده‌های مردمی به خصوص در عرصه رسانه از اهداف اساسی سازمان بسیج رسانه است گفت: بسیج رسانه باید مطالبات خبرنگاران را از دستگاه‌های مربوطه پیگیری کند.
وی با اشاره به اینکه باید از تمام توان خود برای هم‌افزایی و ایستادگی در برابر دشمن استفاده کنیم بیان کرد: امروزه دشمن از همه ابزار و توان خود برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند و بیش از 3000 رسانه استکبار در مقابل رسانه‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند.
بصیری افزود: باید نیروهای جهادی و مؤمن رسانه‌های انقلابی توسط مسئولان و نهادهای مسئول مورد حمایت جدی قرار بگیرند زیرا خواب برخی از مسئولان و دستگاه‌ها نسبت به حملات رسانه‌ای دشمن سبب از دست رفتن استعدادهای ما در این حوزه و پیشروی دشمن می‌شود.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی فکر، روح و روان مردم ما توسط رسانه‌های مبتذل استکبار تحت تأثیر قرار گرفته است گفت: هر اندازه که دنبال حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی هستیم باید در مقابل رسانه‌های استکبار بایستیم که آن هم تنها با وحدت و همدلی همه نیروها محقق می‌شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار