آتش سوزی مراتع و جنگلهای طسوج چرام پس از یک شبانه روز تلاش و پیگیری اطفا و کنترل شد .
کد خبر: ۷۶۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 11 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: به دنبال اعلام خبر آتش سوزی -  از طرف کارشناس مدیریت بحران فرمانداری چرام - در کوه های طسوج ( دره کر و منطفه انجگونک) شهرستان چرام ، هماهنگی های لازم انجام و تیم های مختلف مردمی و اداری ( فرمانداری، سپاه، بخشداری مرکزی ،دهیاران ، منابع طبیعی ،هلال احمر ، محیط زیست ، دامپزشکی و ...) این آتش سوزی روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ عصر اطفا و کنترل شد.
محمدی تبار افزود : با هماهنگی و پیگیری که با واحد خدمات و واحد پروار شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران داشتیم یک فروند بالگرد به شهرستان چرام اعزام و با هلی برن نیروها به ارتفاعات صعب العبور سرعت کنترل آتش به حداکثر رسید .
محمدی تبار گفت : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ابتدای سال جاری تاکنون بیشترین همکاری و حمایت را بدون هیچ گونه چشم داشت و بدون از هیچ گونه کوتاهی و در کمال ایثار و فداکاری با مدیریت بحران استان و منابع طبیعی داشته است .
مدیر کل مدیریت بحران استان در پایان گفت : متاسفانه در این آتش سوزی حدود ۶ هکتار از جنگل های بلوط و بادام کوهی و علف زار ها طعمه حریق شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار