تا چند روز دیگر؛
جشنواره تابستانی کیش همه ساله با شروع فصل تابستان تور کیش با استقبال پرشور گردشگران برگزار میگردد و جزیره ی زیبای کیش پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است.
کد خبر: ۷۶۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ 07 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، جشنواره تابستانی کیش در تابستان هر سال، با حضور ده‌‏ها هزار نفر در کیش برگزار می گردد. این جشنواره منحصر به فرد طرفداران مخصوص به خود را دارد و در ایام برگزاری آن، گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و حتی گردشگران خارجی از کشورهای مختلف، از تور کیش استفاده می کنند. وجود برنامه های بسیار مفرح و شاد از قبیل برنامه‌‏های متنوع ورزشی، جنگ شبانه، اجرای موسیقی، تئاتر، نمایش فیلم، برپایی کارناوال های شادی و اهدای میلیون ها تومان جایزه در جشنواره تابستانی کیش باعث شده است تا این جشنواره در سالهای اخیر بسیار پرطرفدار گردد. همچنین در ایام جشنواره تابستانی کیش در بازارها و مراکز خرید، تخفیفات ویژه ای نیز برای خریداران در نظر گرفته می شود و خیابان‌‏ها و معابر با آذین بندی تزیین می شوند و حال و هوای خاصی را ایجاد می نمایند.
برنامه های مفرح و شاد جشنواره تابستانی کیش
برنامه های مفرح و شاد از جمله جنگ های شبانه، اجرای موسیقی و تئاتر، برپایی کارناوال های شادی با اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی در طول برگزاری جشنواره تابستانه حال و هوای خاصی به جزیره کیش می دهد. تخفیف های مراکز خرید کیش در زمان جشنواره تابستانی یکی دیگر از عواملی است که برای دوستداران خرید و بازارگردی قابل توجه و جذاب است. همچنین اکثر تفریحات جزیره کیش مانند پاراسل، شاتل سواری، غواصی، آکواریوم کیش و تفریحات بسیار دیگر کیش در جشنواره تابستانی از تخفیف های مناسبی برخوردارند.
در جشنواره تابستانی کیش چه خبر است؟
با وجود این که با نزدیک شدن فصل تابستان هوای استان های جنوبی کشور رو به گرمی می رود و اما جزیره کیش حتی در فصل تابستان هم مسافران خود را خواهد داشت،شاید یکی از دلایل آن این است که در فصل تابستان به دلیل فراغت بچه ها از تحصیل سفر کردن برای خانواده ها آسانتر است و البته جزیره کیش با تفریحات فراوان و پر هیجان خود مانند غواصی،جت اسکی،پارک دلفین ها،اسکوتر برقی ، باگی، سافاری ، بولینگ، پلاژ و…از مکان های مورد علاقه کودکان و نوجوانان برای مسافرت است.جایی که می توانند هرقدر که بخواهند تفریح کنند .و البته با وجود سیستم تاکسی رانی بسیار دقیق ، منظم و پیشرفته جزیره کیش و تاکسی های مجهز به کولر که در همه جای جزیره با قیمت مناسب در دسترس هستند .
اما مسلما” یکی دیگر از دلایلی که مسافران را در تابستان به جزیره کیش می کشاند جشنواره تابستانی و بی نظیر کیش است.
تفریحات و دیدنی های بی نظیر برترین منطقه گردشگری ایران
اگر به کیش سفر کردید نگران گذراندن وقت خود نباشید چرا که به هر جایی از این جزیره قدم بگذارید یک نفر هست که شما را برای انجام تفریحات راهنمایی کند و تورهای تفریحی به شما بفروشد و البته باید این تفریحات را امتحان کرد مطمئنا پشیمان نخواهید شد.
جزیره ی کیش تفریحات فراوانی دارد اما اگر اهل ورزش های آبی هستید امکاناتی مانند غواصی ، جت اسکی،کیبل اسکی ،پاراسل و تیوب سواری،پلاژ و پارک آبی در انتظار شما خواهد بود.
اگر به دنبال هیجان هستید بانجی جامپینگ،پروازهای تفریحی،شبیه ساز پرواز ،فلای بورد،سافاری،باگی و کارتینگ گزینه های مناسبی هستند.
شاید هم از هیجان زیاد لذت نمی برید در اینصورت سراغ دوچرخه سواری ، بولینگ، ماهیگیری تفریحی و والیبال ساحلی بروید.
نمی شود کسی به جزیره کیش سفر کند و با کشتی یونانی عکس نگیرد پس شما نیز از دست ندهید.تورهایی هستند که با ترنسفر ارزانتر شما را به دیدن این کشتی میبرن.معمولا این تورها در همان روز چند جای دیدنی دیگر جزیره کیش را هم به شما نشان می دهند مانند شهر باستانی حریره،خانه مردم شناسی بومیان کیش و شهر زیر زمینی کاریز .
اسکله تفریحی کیش نیز یکی از معروفترین مکانهای کیش است که اطراف آن رستوران ها و کافه های بسیار خوبی قرار دارند که سطح آن ها به وضوح از اکثر شهرستان ها بالاتر است.
پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش نیز از جاهایی هست که حتما باید از آن دیدن کرد نمایش دلفین ها،شیر دریایی و سگ آبی بسیار دوست داشتنی است و باغ پرندگان نیز بسیار دیدنی است.
اگر از استندآپ کمدی و شوخی لذت میبرید تفریحاتی مثل کشتی تفریحی و جنگهای شبانه را از دست ندهید.
در تور کشتی تفریحی می توانید از استندآپ کمدی و موسیقی روی آبهای نیلگون خلیج فارس لذت ببرید،که البته در آخر نیز شام سرو می شود.
از میان جنگ های شادی ستارگان ، پازل شو یکی از بهتریناست که گروهی بسیار خلاق دارد و شاید شبیه اجرای آنها را جای دیگری ندیده باشید.
گفتنی است بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش امسال نیز از تاریخ 20 تیر الی 20 شهریور در جزیره زیبای کیش با مشارکت سازمان منطقه آزاد ، جوامع و اصناف برگزار می گردد وساکنان این جزیره با تدارک امکانات ویژه ای پذیرای مسافران خواهند بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار