آئین تودیع و معارفه رابط حراست صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان با حضور مدیر و معاون حراست صندوق کل کشور، مدیر صندوق استان، روسای شعب و جمعی از پرسنل در محل ستاد مرکزی صندوق استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 07 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، آئین تودیع و معارفه رابط حراست صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان با حضور مدیر و معاون حراست صندوق کل کشور، مدیر صندوق استان، روسای شعب و جمعی از پرسنل در محل ستاد مرکزی صندوق استان هرمزگان برگزار شد.
در ابتدای مراسم یاسر پرورش مدیر صندوق استان هرمزگان با قدردانی از تلاشهای پیکردوست رابط پیشین حراست صندوق گفت: در سالهای گذشته نقش دلسوزانه پیکردوست درصندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان کاملا مشهود بوده و همکاران صندوق استان همیشه به عنوان انسان خیرخواه و برادری دلسوز از ایشان یاد می کنند.
پرورش از حیدری رابط جدید حراست صندوق استان به عنوان فردی که سابقه طولانی در خدمت رسانی به مردم و همکاران دارد یاد کرد و گفت: خصیصه بارز ایشان علاوه بر خدمت به مردم هرمزگان، رو حیه خستگی ناپذیر و پایبندی به اصول و ارزشهاست که باعث شده است به عنوان امین همکاران معرفی گردد.
وی اضافه کرد عمل به قوانین باید سرلوحه کار ما باشد و از تمامی همکارانم در صندوق می خواهم با ایشان همکاری لازم را داشته و بر اساس پیشگیری و ارتقای اهداف صندوق این همکاری را بیشتر نمایند.
در ادامه این مراسم علم بیگی مدیر حراست صندوق کل کشور به نقش خطیر حراست اشاره کرد و گفت: مراقبت از همه عوامل صندوق کار سنگینی است و برای همین همکاران صندوقی سعی کنند با این مجموعه همکاری نزدیکی داشته باشند تا با همکاری و تبادل نظر بهترین نتیجه را برای صندوق بگیریم.
مدیر حراست صندوق کل کشور افزود: موضوع قانون مداری، قانونمند کردن و اعتماد سازی را در باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و سعی کنیم با تعامل و ارتباط مبتی برشرافت انسانیت کار خود را به پیش ببریم.
ایشان اضافه کرد: مجموعه حراست می بایست با حفظ ارتباط مردمی، مسئولین را درخدمت رسانی هرچه بهتر به مردم همراهی نمایند و حراست وظیفه دارد تا هماهنگ با اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری گام بردارد.
در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات پیکردوست ، حیدری به عنوان رابط جدید حراست صندوق استان طی حکمی از سوی مدیر حراست صندوق کارآفرینی امید کل کشور منصوب شد.

آئين توديع و معارفه رابط حراست صندوق کارآفريني اميد استان هرمزگان

انتهای پیام/*

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار